Justtried Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Først og fremst vet jeg ikke om denne er plassert riktig, men jeg tar en råsjanse I går begynte nettet å gå sinnsykt tregt, selv på vanlige internettsider som facebook, vg o.l. Jeg ga det natta for å se om det var blitt noe bedre, men det hjalp ikke. Jeg prøvde deretter å restarte routeren, og nå går den bra på internettsider, men når jeg spiller f.eks. CS så får jeg noen lagspikes innimellom og latencyen varierer mellom 50 og 800... Jeg lasta ned en del windowsoppdateringer i går, men jeg vet ikke om dette kan ha noe med problemet å gjøre. Jeg kjører også automatiske viruskontroller hver dag, så skulle ikke tro dette hadde noe med saken å gjøre. Håper noen som har peil gidder å ta seg 5 minutter å hjelpe meg På forhånd takk! EDIT: Jeg bruker NTNU sitt nettverk (bor i studentbolig) og det ville vel være rart om det er der problemet ligger? Eller?! Endret 5. oktober 2009 av Akselja89 Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hei. Bruker du kablet eller trådløst nett? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vet du noe om hvordan nettverket ser ut? Har dere lange kabler? Duplikatorer? Overbelastede routere? Lenke til kommentar
Justtried Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har veldig liten snøring på nettverk og lignende.. Jeg vet ikke en gang hva en duplikator er Jeg bruker trådløst nettverk. Det er sikra så kan ikke være "inntrengere" som kødder med linja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå