Poor Leno Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hei. Iløpet av kort tid har jeg nå fått to av disse mailene. Hey! [email protected] invited you to check who has deleted or blocked you from their contact list on MSN Messenger. It's Easy, Secure and Free! Try it Now, Click Here Thanks Status Checking Team. Er det noen som vet hvorfor jeg får disse, eller hva det egentlig er? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det rett og slett bare scam og søppelpost. Bare å slette. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ikke gjør det. Da stjeler de passordet til MSN-adressen din. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Jøss, godt å vite! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Med pidgin kan du finne ut om de som du har på lista har deg på vennelista si. Men om man kan se om de ikkepåloggete har blokka deg aner jeg ikke... http://pidgin.im/ Endret 5. oktober 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vil helst ikke svare i en løst tråd, men det innlegget gjør meg bare nødt: Man trenger ikke noe ekstern program for å sjekke hvem som har lagt en på lista si. MSN har en egen kontaktliste som viser alle som har lagt personen til og hvem som har slettet, men dessverre IKKE hvem som har blokkert. Sånn, nå håper jeg tråden er løst en gang for alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå