wolf88 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Hei Er på jakt etter gameservere for klanen min. Det er snakk om 1 BF2 warserver og en CoD4 warserver. Har sett på norske bedrifter som leier ut gameservere, men dette er desverre litt for dyrt for oss akkurat nå. Det billigste jeg har klart å finne er på Gameservers.com. Her koster det mellom 50-70kr per mnd for hver av serverne. Dette er snakk om servere lokalisert i London. Er det noen her som har erfaring fra gameservers.com? Evt hvis dere har andre steder som nødvendigvis ikke er billigere men dere mener er et bedre valg? Jeg ønsker også å bestille begge serverne fra samme sted siden dette gjør det mye enklere og mer oversiktlig for meg selv. Takker for alle svar på forhånd Endret 5. oktober 2009 av wolf88 Lenke til kommentar
LkN Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har god erfaring medd css serverne, de serverne du har funnet er nok 66tickrate servere - 100tick'ene er nok dyrere - men HELT klart de beste. Lykke til. God support der og. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) jeg har hat god erfaring med http://www.game-hosting.com. kjekke folk og gode servere De er kanskje litt dyrer enn va du ser etter. men 230 i måneden er ikke så gale synd jeg. Endret 6. oktober 2009 av EX-adrin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå