Gå til innhold

Aion, via steam eller hjemmesiden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Se etter hvilke som gir tilgang til europeiske servere og/eller velg den billigste. Personlig ville jeg valgt steam, ettersom jeg mener det er en flott tjeneste som katalogiserer spillene man kjøper seg og som gir rask tilgang på de. Aner ikke hvordan det er med kjøp fra spillets hjemmeside, så her kan nok noen andre gi et bere svar.

Lenke til kommentar
Se etter hvilke som gir tilgang til europeiske servere og/eller velg den billigste. Personlig ville jeg valgt steam, ettersom jeg mener det er en flott tjeneste som katalogiserer spillene man kjøper seg og som gir rask tilgang på de. Aner ikke hvordan det er med kjøp fra spillets hjemmeside, så her kan nok noen andre gi et bere svar.

En liten hake med steam er at jeg har opplevd at ved lang inaktivitet på din account, blir steam-accounten din "disabled".

Vil ikke risikere å miste spillet jeg har betalt for om jeg tar meg et års pause...

Lenke til kommentar
vel jeg tror at om du går inn i steam mappa og leter og roter litt rundt så skal du finne exe filene til diverse spill, og siden aion ikke er et valve/steam spill egentlig, så skal du klare å spille spillet via mappen og exe filen uavhengig av steam

Litt sen med aa svare her ja. Men har selv kj0pt spillet via STEAM. Jeg tror at NCSoft sin egen butikk er mye bedre. Er ingen fordeler ved aa bruke STEAM overhodet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...