Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan ta steget videre, jente 19?

Gjest anoonnym

Anbefalte innlegg

Gjest anoonnym

Nå har det seg sånn at jeg trenger et ordentlig svar!!! Er DRIIIT forelska i verdens fineste gutt!! Og jeg aner ikke om han liker meg eller ikke??????!! ER UTROLIG LEI I MEG…For noen ganger virker det som om han er helt betatt, og andre ganger som han ikke vet at jeg eksisterer!! Derfor lurte jeg på om noen gutter kan hjelpe meg til å få det bekrefta, om jeg skal satse på han eller bare prøve å glemme han!!

Har vært forelska siden i sommer, og det er flere episoder som jeg ikke skjønner en jævla ting av! Det var for eksempel. En gang i sommer han spilte fotball..

Og han er egentlig veldig god i fotball, men en gang som jeg så på var han skikkelig dårlig…han slapp baller forbi, og måtte stoppe å spille..og etterpå sto jeg sammen med noen venner, og de stoppet han og tullet med at han hadde gjort det bra på banen, og jeg og alle lo, da så han rett på meg dypt inn i øynene lenge, og helt alvorlig…

Og når vi har vært sammen på fester og slikt, forflytter han seg alltid rundt meg, og legger alltid skuldra rundt kompisene sine… og ser om jeg følger med…og når han står/sitter er det alltid mot min retning. Og det virker som at han vil jeg skal se på han…og han har smilt til meg flere ganger! (hvis det er meg han har smilt til da)

Og en gang skulle han presse seg forbi mange mennesker, og han presset seg oppi meg..men vet jo ikke om det var med mening eller ikke--….

Og han ser meg alltid når jeg kommer, og jeg tar han OFTE i å se på meg… og da ser han lenge og alvorlig på meg……er det negativt????

Men det er sånn hele tiden at han mange ganger later som ingen ting, også plutselig kikker han meg dypt inn i øyna eller ser på meg hele tiden også plutselig blir han rar igjen, og går når jeg kommer og sånn…

Men jeg har aldri snakket med han..han har bare kommentert ”fint lag” og sånn til de guttane på laget mitt., og følger alltid med når jeg ler med venner…

Åhhhhhhhhhhhhh….vet dette høres sprøtt ut men..Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre…Jeg tørr ikke snakke med han for jeg blir helt stum når jeg er forelska …og han er ikke den sjenerte typen akkurat!!

Jeg hører ofte at jeg er veldig pen, men ja..kan det være at han bare ser på meg fordi han skjønner at jeg er interressert og ikke at han kanskje syns jeg er pen—og thats all!! ???? plis HJELP!!!!!!!!!!!

Blir så forferdelig frustrert….jeg er 19 og han er 23….er 4 år for stor forskjell?? Tror han tror at jeg er 18 forresten..men 4/5 år??? Hm….??? Ååååååååå…hjertesorg..skal samme sted til lørdag igjen vet jeg…

Noen som har noen tips/triks?????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sannsynligvis er han utrolig interessert, men muligens utrolig sjenert/usikker også. En av dere må ta det neste skrittet hvis dere skal gjøre noe mer ut av forelskelsen. Her er det mange muligheter, det er bare å ta motet til seg og gripe dem.

PS: 23 og 19 år kan bli en bra match det.

Lenke til kommentar
Sannsynligvis er han utrolig interessert, men muligens utrolig sjenert/usikker også. En av dere må ta det neste skrittet hvis dere skal gjøre noe mer ut av forelskelsen. Her er det mange muligheter, det er bare å ta motet til seg og gripe dem.

ååå...godt å høre at det virker som han er d og ikke jeg som er inbilsk=) Takker og bukker!! Du har ikke noen tips da?? om hva jeg kan gjøre...,har ikke lyst å ta "det store steget " selv..det får bli hans oppg. men åh.. tips??

Lenke til kommentar

ååå...godt å høre at det virker som han er d og ikke jeg som er inbilsk=) Takker og bukker!! Du har ikke noen tips da?? om hva jeg kan gjøre...,har ikke lyst å ta "det store steget " selv..det får bli hans oppg. men åh.. tips??

Hvorfor kan ikke du ta det neste steget ???

Lenke til kommentar

En av dere må ta neste skritt, og den eneste måten du kan forsikre deg om at det skrittet tas er hvis du tar det selv. Du kan gi han noen hint om følelsene dine for ham. Vær litt flørtete f.eks. Et blunk kan være nok til å komme litt nærmere. Det er her man må være litt kreativ.

Lenke til kommentar

Hvorfor kan ikke du ta det neste steget ???

hm..si d...nei er vell litt redd han ikke liker meg, og jeg driter meg fullstendig ut..og kommer møter på han ofte, for vi har mange felles venner..så er vell litt for pysete av meg... =(

Lenke til kommentar
Høres ut som at han er sjenert, og liker deg veldig godt.

Ta og snakk litt mer med ham, så kommer det til å gå fremover ;)

problemet er at jeg aner ikke hva jeg skal si.....blir helt stum når han nærmer seg!! Og han er ikke av den sjenerte typen... huff..men ja..må vell klare å manne meg opp før han evt. går lei =(

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det.

Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar

Høres ut som om du er veldig forelsket ja, det er jo en fin ting. Hvis han ikke er sjenert så kan jo det tyde på at han ikke tenker på deg på den måten, eller kanskje han faktisk er sjenert rundt deg, men ikke ellers, hvem vet. Den enkleste måten å finnne ut av det på er å be han ut på date;) Forresten, om du går på denne, så husk å finne på noe aktivt, er ikke så lett å bli bedre kjent å finne ut av ting hvis dere sitter stille i en kinosal eller hva det nå måtte være. Inviter ham hjem til deg for å lage mat eller noe;)

Blir så forferdelig frustrert….jeg er 19 og han er 23….er 4 år for stor forskjell?? Tror han tror at jeg er 18 forresten..men 4/5 år??? Hm….??? Ååååååååå…hjertesorg..skal samme sted til lørdag igjen vet jeg…

Forresten, er gutt, 19 år og har dame på 23, så ser ikke helt det store problemet når det kommer til alder. (Om det skulle hjelpe deg noe).

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonymus_*
Høres ut som om du er veldig forelsket ja, det er jo en fin ting. Hvis han ikke er sjenert så kan jo det tyde på at han ikke tenker på deg på den måten, eller kanskje han faktisk er sjenert rundt deg, men ikke ellers, hvem vet. Den enkleste måten å finnne ut av det på er å be han ut på date;) Forresten, om du går på denne, så husk å finne på noe aktivt, er ikke så lett å bli bedre kjent å finne ut av ting hvis dere sitter stille i en kinosal eller hva det nå måtte være. Inviter ham hjem til deg for å lage mat eller noe;)

Forresten, er gutt, 19 år og har dame på 23, så ser ikke helt det store problemet når det kommer til alder. (Om det skulle hjelpe deg noe).

hehe,,,..nei,..alderen er jo sikkert grei!! Er nok veldig kritisk til meg selv når det gjelder han!!

Men forelsket JA...huff..merker at han stresser litt hvis jeg kommer nærme nok!!

Men om d er positivt eller negativt har jeg ikke klart å tolke!! H

adde jeg vært tøff nok, hadde jeg bedt han ut for lengst, men jeg tørr rett og slett ikke...Tenk hvis han absolutt ikke er interressert, da driter jeg meg så ut...har masse felles venner så da blir d lite kult!!

Og hvorfor har ikke han bedt meg ut??! Da kan han ikke være inter. tenker jeg..men på den annen side...måten han ser på meg, og følger med på meg....,gjør dere gutter sånt hvis ikke d er noe mer ?? får også fort øyekontakt bare jeg ser på han...Hva med å smile skikkelig til han neste gang jeg ser han??hehe eller er det bare jentene som elsker guttens smil???

Kanskje dum tanke dette her, men har tenkt på å slanke meg............,så han ser det..(er normal nå) men er det ikke sån at gutter blir litt ekstra bekymra hvis de virkelig bryr seg om jenta.....hehe..patetisk tanke, men kanskje d får han til å tenke enda flere tanker på meg??? og legger merke til at han bryr seg(hvis han gjør d) eller hva hadde du gjort, som er gutt..hvis du var forelska i en ?? ikke lett å forstå seg på dere altså!! Men dere er jævla gode på å få oss jenter til å tenke på dere 24/7.........og bli dumme og forelska!!

Lenke til kommentar

hehe,,,..nei,..alderen er jo sikkert grei!! Er nok veldig kritisk til meg selv når det gjelder han!!

Men forelsket JA...huff..merker at han stresser litt hvis jeg kommer nærme nok!!

adde jeg vært tøff nok, hadde jeg bedt han ut for lengst, men jeg tørr rett og slett ikke...Tenk hvis han absolutt ikke er interressert, da driter jeg meg så ut...har masse felles venner så da blir d lite kult!!

Og hvorfor har ikke han bedt meg ut??! Da kan han ikke være inter. tenker jeg..men på den annen side...måten han ser på meg, og følger med på meg....,gjør dere gutter sånt hvis ikke d er noe mer ?? får også fort øyekontakt bare jeg ser på han...Hva med å smile skikkelig til han neste gang jeg ser han??hehe eller er det bare jentene som elsker guttens smil???

Kanskje dum tanke dette her, men har tenkt på å slanke meg............,så han ser det..(er normal nå) men er det ikke sån at gutter blir litt ekstra bekymra hvis de virkelig bryr seg om jenta.....hehe..patetisk tanke, men kanskje d får han til å tenke enda flere tanker på meg??? og legger merke til at han bryr seg(hvis han gjør d) eller hva hadde du gjort, som er gutt..hvis du var forelska i en ?? ikke lett å forstå seg på dere altså!! Men dere er jævla gode på å få oss jenter til å tenke på dere 24/7.........og bli dumme og forelska!!

Jeg er i samme situasjon som deg, bare at jeg er gutt. Personlig liker jeg dama veldig mye, men vet ikke om jeg er forelsket. Før jeg blir bedre kjent med dama, uten å havne i vennefella. Problemet mitt og kanskje hans, er at jeg er veldig sjenert for å ta kontakt. Da jeg har blit avisst før, og ikke tørr tenke tanken på at det kan skje igjen. Men noen sjangser må en av partene ta, for at noe mer skal skje. Dating?

I mitt tilfelle er jeg av normal vekt men ikke så veldig muskøløs. Og dette høres kanskje negativt ut: Men om jeg trener opp musklene så får jeg kanskje mer oppmerksohet fra dama? Om du slanker deg så vil du kanskje også få mer oppmerksomhet fra gutten? Men i mitt tilfelle ønsker jeg ikke at dama skal slanke seg da jeg liker hun som hun er, ikke for noe hun kunne vært. Kanskje du har samme tanker om gutten? Jeg vet ikke.

Lenke til kommentar

Jeg er i samme situasjon som deg, bare at jeg er gutt. Personlig liker jeg dama veldig mye, men vet ikke om jeg er forelsket. Før jeg blir bedre kjent med dama, uten å havne i vennefella. Problemet mitt og kanskje hans, er at jeg er veldig sjenert for å ta kontakt. Da jeg har blit avisst før, og ikke tørr tenke tanken på at det kan skje igjen. Men noen sjangser må en av partene ta, for at noe mer skal skje. Dating?

I mitt tilfelle er jeg av normal vekt men ikke så veldig muskøløs. Og dette høres kanskje negativt ut: Men om jeg trener opp musklene så får jeg kanskje mer oppmerksohet fra dama? Om du slanker deg så vil du kanskje også få mer oppmerksomhet fra gutten? Men i mitt tilfelle ønsker jeg ikke at dama skal slanke seg da jeg liker hun som hun er, ikke for noe hun kunne vært. Kanskje du har samme tanker om gutten? Jeg vet ikke.

ja...du sier jo noe der.. han er perfekt akkurat slik han er!! Men altså jeg hadde jo også likt å sett at gutten "pyntet" seg..,eller endret seg om han var forelska...for å få mer oppmerksomhet fra meg...

Personlig er ikke jeg selv så opptatt av muskler, men når jeg tenker over det har jeg jo lagt merke til armene og brøstkassa hans..hehe..jaja..tror jeg må prøve på en diskre måte å se om han liker meg før jeg evt. tar det store skrittet!!! ;)

Lenke til kommentar
Jeg vil anbefale deg å prøve å eskalere helt enkelt. Da finner du fort ut om han er interessert.

Takk takk=) Veldig glad for alle GODE tips =) bør vell gjøre noe sånt..,

Lenke til kommentar

Altså, det behøver ikke å være noe mer avansert enn at du tar på ham ved anledning. Altså kommer innpå bak ham og tar ham på skuldra f.eks. Slike enkle triks er ofte det beste. Det beste er selvsagt om du klarer å styre ham dit du vil ha ham, akkurat det finnes det utallige oppskrifter på. :p

Lenke til kommentar
Altså, det behøver ikke å være noe mer avansert enn at du tar på ham ved anledning. Altså kommer innpå bak ham og tar ham på skuldra f.eks. Slike enkle triks er ofte det beste. Det beste er selvsagt om du klarer å styre ham dit du vil ha ham, akkurat det finnes det utallige oppskrifter på. :p

Faktisk det hadde jeg ikke tenkt på..;p eller skompe bort i ham, han har jo gjort det på meg før (selvom jeg ikke vet om det var helt med mening men...,) haha..,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...