Gå til innhold

Blodig krigsrealisme på vei (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Har også store forventninger til dette, og håper inderlig at de ikke faller i "arkadefella". Dog lover bruken av flerskudd under dette klippet ikke videre godt...:(

 

Med ris, kan man fint ha sitet der, det har sikkert sine fordeler noen ganger

 

Hvis du plasserer baksiktet på forskjeftet vil siktepunktet forflytte seg merkbart avhengig av hvordan forskjeftet belastes. Ergo ikke en brukbar løsning til annet enn airsoft...

 

Det er vanlig å flytte siktet fremover i CQB fordi man da kan gå med våpenet klart til skudd, men samtidig får bredere synsfelt fordi siktet dekker mindre av synsfeltet. Men jeg har aldri sett det blitt gjort med jernsikte fordet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke engang hørt om dette spillet før. Tør de å lansere dette nå da, med tanke på MW 2 som er rett rundt hjørnet? Det ser jo unektelig bra ut, men jeg er skeptisk til releasedatoen.. Blir spennende å se hva slags mottakelse det får!

 

Modern Warfare er vel antakelig litt mer arcade, ihvertfall orginale O.F. var jo langt mindre arcade av seg.

 

AtW

Lenke til kommentar

Har dette spillet på steam allerede! fikk det med min i5 prosessor! så gleder meg veldig til å prøve det ut. Det høres utrolig fett ut og kunne sende inn troppen til å stå langs veggen som på film haha. Og er banene så store som jeg har hørt, kan dette bli et veldig kult premade pultiplayer spill! må vel skaffe meg en klan da:P

Lenke til kommentar
orginale O.F. var jo langt mindre arcade av seg.

 

Hvordan det originale OFP var spiller fint liten rolle, da dette spillet har lite med det å gjøre, annet enn navnet selvsagt. Arma og Arma 2 er oppfølgerne til OFP.

 

Ser ut som de har greid å få til et greit kompromiss mellom sim og arkade, noe som antakelig får spillet til å appellere til en større gruppe.

 

Gleder meg til fredag!

Lenke til kommentar
orginale O.F. var jo langt mindre arcade av seg.

 

Hvordan det originale OFP var spiller fint liten rolle, da dette spillet har lite med det å gjøre, annet enn navnet selvsagt. Arma og Arma 2 er oppfølgerne til OFP.

 

Ser ut som de har greid å få til et greit kompromiss mellom sim og arkade, noe som antakelig får spillet til å appellere til en større gruppe.

 

Gleder meg til fredag!

 

Det er jo gjerne slik at man ikke lager oppfølgerspill som er radikalt annerledes enn orginalen, selv med annen utvikler, så jeg er ikke enig i at det spiller liten rolle hvordan orginalen var.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg er ikke særlig glad for at Codemasters prøver å snakke på seg at det var de som lagde den orginale OFP,(Noe de IKKE gjorde), men jeg blir vel til å bite tennene sammen og kjøpe det likevel.

 

Noe som er synd med dette spillet er at det ikke har dedikerte servere(man må gå p2p som i GTA4), at man bare kan være 4 stykker i COOP(og kan ikke gå mer enn 275 meter fra hverandre)

 

Dette hører ikke hjemme på ett slikt spill på PC platformen.

 

Hvis vi bare kunne ha fått kombinert BIs digre ambisjoner, med CMs penger og dyktighet til å faktisk fullføre spillene sine i tide, så hadde jeg vært i himmelen.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
[...] at man bare kan være 4 stykker i COOP(og kan ikke gå mer enn 275 meter fra hverandre)

 

Sett i forhold til andre tilsvarende spill, er jo 4 player co-op campaign faktisk veldig bra. Det faktum at spillet har co-op campaign er jo et friskt pust i seg selv.

 

Tether-opplegget kan virke begrensende, men jeg velger å vente med kritikken til jeg faktisk har prøvd spillet. En må ha i tankene at du tross alt er en del av et fire-manns lag, og fremdriften spiller nok mye på det. Altså er det ikke lagt opp til at én skal stikke på en 3-mils springmarsj i motsatt retning.

Lenke til kommentar

Jeg er spent på hvordan spillet faktisk vil spilles, men tror nok at en ihugga OFP-fan som meg selv vil savne en rekke aspekter som gjorde det originale spillet til den fantastiske spillopplevelsen det faktisk er. Tenker da spesielt på de enorme slagene med et utall antall enheter og den ENORME friheten og den totale mangelen på barrierer i måten du ønsker å spille på. Uten å kjenne detaljene rundt dette spillet til det fulle synes jeg det høres ut som om fokuset ligger langt fra de særegenhetene ved gamplayet til OFP og etterkommerne tilbyr, og nærmere opptill mer generiske FPSer og dermed kan risikere å drukne i en sjø av relativt gode (mer eller mindre arkade-aktige) alternativer.

 

Er også enig i det Hugo_Hardnuts sier om at bruken av full pupp i videoen er forurolignede med tanke på realisme... Det er vel uansett ikke vanskelig å tenke seg at Codemasters ønsker å favne over et litt bredere publikum enn det OFP, ARMA og ARMA II gjør ved å myke ting opp, men er stygt redd for at de biter over litt for mye ved å prøve å glede både ihugga milsimfans og arkadekids...

Endret av PapaDon
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...