AfterGlow Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Utviklerne av det kommende skytespillet Operation Flashpoint: Dragon Rising bygger stadig opp nye forventninger. Les mer Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Dette spiller har jeg serriøst store forventninger til. Orginalen fra 2001 troner fortsatt på toppen over soldat simulatorer. Det ser ut som oppfølgeren vil bli enda bedre, jeg håper. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det så igrunn ganske fett ut. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ser virkelig bra ut. Synd det ikke er for X360 Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jovisst er det det. Kommer både til PC, PS3 og Xbox 360. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Dette såg lovende ut, men om eg skal være negativ så var det eit par ting som eg beit meg merke i. For det første så var det veldig mykje fokus video og ikkje så mykje på gameplay. Gode bevegelser og animasjoner er vell og bra, men det blir ikkje nødvendigvis eit bra spel likevell. Av det vi såg av gameplay så beit eg meg merke i at sjølv om skadene fra ei kule er realistiske så er mengden skade tydelig vis meir på arkade sida en det er på realisme sida. Men for all del, om dette likner litt på orginalen så skal nok dette bli bra. Håper berre at dei ikkje har forenkla og fordumma spelet slik som tendensen har vært no i den siste tida. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Sjekk ut nye sia til tek-9 http://ofp.tek-9.org og www.flashpointgame.com Har selv fulgt med på spillet i lange tider, og FYI er medlem av Codemasters OFPDR Heroes group. bare så de er sagt. Har de fleste svar om noen lurer på noe. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har ikke engang hørt om dette spillet før. Tør de å lansere dette nå da, med tanke på MW 2 som er rett rundt hjørnet? Det ser jo unektelig bra ut, men jeg er skeptisk til releasedatoen.. Blir spennende å se hva slags mottakelse det får! Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 De av oss som husker sakte fremrykking midt på natta mot spetznas-kontrollerte checkpoints for 13. gang, vil nok raskt slakte dette om de har gjordt spillet til et generisk arkadespill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Etter hva jeg har hørt så er dette mindre realistisk enn ArmA II, men ArmA II er jo på sin side plaga av bugs så FP2 kan oppnå en fordel på det punktet. Det blir iallefall spennende å følge omtaler fremover. Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg lo litt når han tok frem M4'en med "handtaket"/siktemidlet som var plassert helt feil (3:42). Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Godt å se en artikkel som linker til en av de utallige gode videoene codemasters har lagt ut for Operation flashpoint. Søker dere på youtube eller gametrailers finner dere mange mange flere gode videoer som viser forskjellige deler av spillet. Gleder meg selv stort, da spillet er forhåndsbestilt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg lo litt når han tok frem M4'en med "handtaket"/siktemidlet som var plassert helt feil (3:42). Med ris, kan man fint ha sitet der, det har sikkert sine fordeler noen ganger Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det spillet her er et must, håper bare det blir så bra som det ser ut som:) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Noen andre enn meg som syns det minner om Battlefield: Bad Company og delvis COD4? Det så uansett veldig spennende ut Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Med ris, kan man fint ha sitet der, det har sikkert sine fordeler noen ganger Hvis du plasserer baksiktet på forskjeftet vil siktepunktet forflytte seg merkbart avhengig av hvordan forskjeftet belastes. Ergo ikke en brukbar løsning til annet enn airsoft... Men det er ikke det denne tråden handler om. Spillet er allerede forhåndsbestilt, så går bare og teller dager fram mot fredag. Noen andre enn meg som syns det minner om Battlefield: Bad Company og delvis COD4? Alle first-person-shooter-spill vil jo nødvendigvis ligne på hverandre. Hvis du leser litt om hvordan dette spillet utspiller seg kontra de to andre du nevner, vil du derimot finne at de er ganske så forskjellig. Endret 5. oktober 2009 av BravoLima Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Noen andre enn meg som syns det minner om Battlefield: Bad Company og delvis COD4? Alle first-person-shooter-spill vil jo nødvendigvis ligne på hverandre. Hvis du leser litt om hvordan dette spillet utspiller seg kontra de to andre du nevner, vil du derimot finne at de er ganske så forskjellig. Jeg burde kanskje ha lagt til at jeg mente det ut fra videoen. Flere ting minner veldig, men for alt jeg vet kan spillene være helt forskjellige Endret 5. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Håper dette innfrir. Er stor fan av OFP og Arma, men blir til tider sliten av den elendige kodingen i BI sine spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg