Gå til innhold

Anbefaling: Kabinett

Anbefalte innlegg

Kjekt om dåke kunne dratt fram eit eller to kabinett som egna seg bra for vannkjøling. Gjerne eit som er designa med tanke på ein eller fleire djupe 280mm eller 420mm radiatorer.

Forslag:

Lite: TJ08-E

Mid: CM 690 II Advanced

NZXT Switch 810, Temjin 11, Cosmos 2, 800D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med Antec miditower dark fleet DF-30? Jeg skal nok kjøpe det og jeg syntes det ser bra ut, hva er deres meninger.

Det jeg mener etter å ha sett og lest: http://benchmarkreviews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=575&Itemid=61

Bra:

Støvfiltre

Hot-swap for 2.5" HDDer

Brytere for å kunne sette viftene på treg hastighet

Dårlig:

Ingen mulighet for kabelrydding.

Dårlig plass til skjermkort.

Stygt vindu (min mening)

Få viftemonteringsfester

Heslig front (min mening)

Lenke til kommentar

Hva med Antec miditower dark fleet DF-30? Jeg skal nok kjøpe det og jeg syntes det ser bra ut, hva er deres meninger.

Det jeg mener etter å ha sett og lest: http://benchmarkrevi...d=575&Itemid=61

Bra:

Støvfiltre

Hot-swap for 2.5" HDDer

Brytere for å kunne sette viftene på treg hastighet

Dårlig:

Ingen mulighet for kabelrydding.

Dårlig plass til skjermkort.

Stygt vindu (min mening)

Få viftemonteringsfester

Heslig front (min mening)

Det er fire vifter allerede så jeg har ikke bruk for flere, skjermkortet trur nok jeg at jeg får plass til. Både vindu og front syntes jeg at ser kult ut :)

Lenke til kommentar

Det er fire vifter allerede så jeg har ikke bruk for flere, skjermkortet trur nok jeg at jeg får plass til. Både vindu og front syntes jeg at ser kult ut :)

Det er bedre å ha en mulighet og ikke bruke den enn motsatt, du vil gjerne ha muligheten for å sette en ekstra vifte i toppen. For eksempel om du føler for å kjøpe en H100.

Glemte også å påpeke at HDD-"buret" er av den fullstendig håpløse typen med enden og kablene stikkende ut.

Vil påstå HAF 912 er et 10 ganger bedre valg for en førstegangsbygger.

Lenke til kommentar

Det er bedre å ha en mulighet og ikke bruke den enn motsatt, du vil gjerne ha muligheten for å sette en ekstra vifte i toppen. For eksempel om du føler for å kjøpe en H100.

Glemte også å påpeke at HDD-"buret" er av den fullstendig håpløse typen med enden og kablene stikkende ut.

Vil påstå HAF 912 er et 10 ganger bedre valg for en førstegangsbygger.

Hmm, skal se inn i det HAF 912 er også et kult kabinett.

EDIT: Da blir det HAF 912 med 4 vifter :)

Endret av zlagther
Lenke til kommentar

For de som er ute etter et rimelig og greit kabinett så se på Antec Three Hundred, et enkelt og greit kabinett uten noe fancy og uten skjøre deler. Jeg har bygd noen maskiner med dette og synest det er veldig greit for prisen for de som ikke bryr seg om det estetiske ved kabinettet, men bare vil ha et som ser greit ut. Etter min mening er det ofte lurere å legge de sparte pengene i bedre maskinvare.

Harddiskbrønnene er feil vei! Både gammeldags og tungvint måte å ta inn og ut harddisker på. Ville ikke anbefalt slikt.

Lenke til kommentar

La meg utdype: Lancool(Cheezy navn)=Lian Li i stål. Lancool kabinettene er ikke støydempet, men er totalt "tool less". Har registrert at dette kabinettet ikke har vært testet på HW.no, men har dette kabinettet selv og er grisefornøyd.

Lenke til kommentar

Hva med Lancool kabinetter? Lancool PC-K62 er jo et kongekabinett. Kan ikke fatte at det går ann å få et bedre kabinett til den prisen, om man ikke er veldig opptatt av vekt...

Dette er jeg helt enig i. Har det selv, men har nå nylig bytttet til Fractal Design R3.

Kabinettet er kanon kjekt å bygge i, du har plass til det meste. Ja, er kjempe kjekt kabinett :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hvorfor anbefale "eldre" produkter?

Antec Nine Hundred Two og Antec P183 vil gi mer for pengene enn Antec Nine Hundred og Antec P182, selv om de koster en hundrelapp eller to mer.

i

Kan si det samew om fractal design R3. R4 kom nettopp ut og koster det samme, men med usb 3.0 i front panelet og vidte konteoller i front

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...