kennyboy2k Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Enkelt spørsmål. Kjekt å se hva folk tenker \ ville prøvd seg på. Enkelt å greit: Du skal importere et produkt fra feks Kina for videresalg i Norge. Hvilket produkt ville dette vært å hvorfor? Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Starcraft effekter! bare fordi starcraft er kult :!: Lenke til kommentar
Korka Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Snus. Altså, det gjør jeg fra før. Kjøper det billig i sverige, selger det videre for en dyrere pris til mindreårige. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Skittles Kjøpe det billig fra England, og selge til blodpris i Norge (just like Deli Di Luca) Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Haha, skittles ble til skitt-les i hodet mitt. Ville nok kanskje ha importert øl. Fordi det er så godt! Kan hende jeg hadde endt opp med å drikke opp mestparten selv, men likevel. Ikke alle merker som er tilgjengelig i Norge. Lenke til kommentar
Kitteh Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Blyanter. Fordi de fleste trenger blyanter, og jeg vet hvor de selger superbilliger blyanter i USA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå