Wæsp Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 God dag! En kamerat av meg har laget et mafiaspill som gjerne vil bli reklamert litt for. Jeg har hjulpet til litt på den grafiske delen, og endelig er spillet ferdig og klart for åpning! Jeg vil at dere registrerer dere og utforsker det litt! For å komme dere til spillet og registrere dere kan dere trykke her: MafiaQ Ta en titt -Fredrik Lenke til kommentar
564215 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Når man registrerer seg, hvor skriver man inn ønsket passord. Sånn jeg forstår det er det kun mulig å skrive inn mail og brukernavn? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Liker at man kan se hvor mye penger man får for hver forbrytelse, ellers var det veldig likt Nordicmafia Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Når man registrerer seg, hvor skriver man inn ønsket passord. Sånn jeg forstår det er det kun mulig å skrive inn mail og brukernavn? Når du registrerer deg med mail, vil du motta ett passord som er til førstegangspålogging. Du kan endre dette passordet når du er logget inn. @ ALeksmy!: Takk for tilbakemeldingen din : ) Designet vil bli litt endret på etthvert, hvis det var designmessig du tenkte på. Endret 5. oktober 2009 av Sixpounder Lenke til kommentar
564215 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Veldig bra Men hvis man klikker på "rankbar" så kommer bare meldingen "Siden rankbar ble ikke funnet!" opp. Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Veldig bra Men hvis man klikker på "rankbar" så kommer bare meldingen "Siden rankbar ble ikke funnet!" opp. Det stemmer, hvis du ser "bedriftsmelding" under headeren, vil du se at siden enda er under utvikling, og dette er en av de såkalte errorene du vil møte underveis =) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vil det bli sånn poenghandel sånn som på Nordicmafia? Altså at man betaler ekte penger for det? Hvis det blir det kommer jeg til å slutte temmelig fort. Ellers ganske bra Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Vi har ingen planer om å blande inn ekte penger i spillet. Dette spillet er basert på frivillig insats, og drevet på frivillig basis, så vi har ingen planer enda om å benytte oss av noe som helst av IRL elementer. Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Bare og komme med andre spørsmål, så skal jeg prøve og svare så godt jeg kan Husk også å spre ordet om MafiaQ folkens Lenke til kommentar
564215 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 På de forskjellige handlingene i "kriminalitet", har de like stor sjanse til å blir vellykket siden det ikke står noe? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Var jo dønn likt nordic mafia. Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Hvor stor sjangse det er for å klare de forskjellige handlingene varierer, du stiger ikke i prosent eller noe. Den ene gangen kan det være stor sjangs for å klare det, en annen gang er det ikke sikkert at det er så stor sjangse for å klare det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hadde det ikke vært bedre å vist disse prosentene? Sånn at det ikke blir helt random. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har dere laget alt selv eller er det et ferdig script dere bare har endret? Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 m0ffe: Hvis du skal slenge dritt kan du finne deg en annen tråd og gjøre det i, eller heller gå vekk fra hele forumet. Kris: Nei, dette er helt selvscriptet, laget helt fra scratch Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Mafiaspill er oppbrukt. Vær litt original, for en gangs skyld. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Enig med Pokey. Det er utrolig mange mafia-spill nå, og de fleste mister aktiviteten etter en uke. Lenke til kommentar
Staian Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Registrerte meg for 3 timer siden og kan ikke logge inn med passordet mitt enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg