asad Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Alo alo! Jeg har søkt jobb hos Telenoreksperten og skal på jobbintervju i løpet av uken. Jeg ble fortalt at mine it-kunnskaper skal bli testet, noe som er helt greit siden jeg har drevet med it halve livet mitt. ( lett å bruke mye tid på ting man liker ) Det jeg lurer på er hva slags test jeg kan forvente. Blir det snakk om å overklokke en i7, sette opp et trådløst nettverk, eller fikse et "nettet funker ikke"-scenario? Hva kan jeg forvente av nivå? Tar gjerne imot tips, har virkelig lyst på denne stillingen:) Endret 5. oktober 2009 av asad Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Eit godt tips er kva dei skriv sjølv som eksempler på assistanse dei kan bidra med til kunder: * Sette opp et hjemmenettverk - også trådløst nettverk * Problemer med maskinvare eller drivere * Oppkobling av modem eller ruter * Sikkerhet på Internett og fjerning av virus * Installering og oppsett av programmer * Bredbåndstelefoni * Oppsett av mobiltelefon og Mobilt Bredbånd * Installering og oppsett av ekstrautstyr som rutere, nettverkskort, modem, skannere og skrivere * Fjernhjelp. Vi kan tilby å fjernstyre pc-en din for raskt og enkelt kunne løse ditt problem. For å kunne benytte Fjernhjelp må du ha en Windows-pc eller Mac (OS 10.4 eller nyere) Så eg antar at du vil få ein par scenarioer og kundens beskrivelse av problemet. Deretter må du identifisere kva som er det virkelege problemet og at dette bør løysast innan ei viss tid. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Listen der dekker det vanligste ja. Lykke til på intervjuet, hvis det går bra så sees vi sikkert. Lenke til kommentar
asad Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 hah! Vi sees nok. ( håper jeg ) takker for tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå