Joananas Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 En splitter ny trailer fra Infinity Ward vekker oppsikt. Les mer Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ser fantastisk ut. Håper bare vi slipper altfor mye syting og gnåling over at det inneholder "ting som er politisk ukorrekt"... Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ah! November kan ikke komme fort nok! Gleder meg sikkelig til dette. Ser ut som det har vært et terrorangrep i Washington. Gleder meg til både singelplayer og mulitplayer. Dette blir bra! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Dette bir knall ja! November, hvor er du hen?! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Gleder meg noe sinnsykt, kom nesten i buksa av traileren! Endret 5. oktober 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
MatjoT Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Gleder meg noe helt usansynlig til spillet kommer ut! Satt oppe ti tre i natt for å se traileren Lenke til kommentar
Burke Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 åh herregud! dette ser jo bare helt sjukt ut! har allerede forhåndsbestilt Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Gleder meg som en unge Fikk mail på fredag fra Gamezone om ny leveringsdato, 23 November... Noen som vet hva dette skyldes, og om dette gjelder alle norske forhandlere? Isåfall avbestiller jeg og kjøper fra Steam istedenfor. Må ha det fort som F... Kan ikke vente Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 NOOOVEMBER?!?!1++1 KOMMER DU?!!?! Noen som vet om de vil anonsere det på steam? Lenke til kommentar
l0Ff Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Gleder meg som en unge Fikk mail på fredag fra Gamezone om ny leveringsdato, 23 November... Noen som vet hva dette skyldes, og om dette gjelder alle norske forhandlere? Isåfall avbestiller jeg og kjøper fra Steam istedenfor. Må ha det fort som F... Kan ikke vente Faaaaaaaaakk! Disse stygge ryktene som går begynner å bekymre meg. http://www.electronictheatre.co.uk/index.p...2-delayed-on-pc Håper fortsatt dette er et stygt rykte! Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 HAHAHA DEN VAR GENIAL viser hvor dumt det egentlig er Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Faaaaaaaaakk! Disse stygge ryktene som går begynner å bekymre meg. http://www.electronictheatre.co.uk/index.p...2-delayed-on-pc Håper fortsatt dette er et stygt rykte! Det er Fxxx ikke mulig Merkelig at Gamezone allerede viste dette på fredag. Så det kan se ut som det har rot i virkeligheten. I og med at de sender ut mail om ny dato så tidlig... Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 2 ting som plager meg. 1. Det er ikke november. 2. Xbox 360'en min har fått red ring of death Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 2 ting som plager meg. 1. Det er ikke november. 2. Xbox 360'en min har fått red ring of death Da har du akkurat tre uker på deg Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ah! November kan ikke komme fort nok! Gleder meg sikkelig til dette. Ser ut som det har vært et terrorangrep i Washington. Gleder meg til både singelplayer og mulitplayer. Dette blir bra! Virker som om det har brutt ut borgerkrig Har forhåndsbestilt 2x Prestige Edition, håper fae* meg at jeg får dem. Lenke til kommentar
epqr Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Forhåndsbestillte normal versjon i dag Gleder med vilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg