Grinii Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hei. Jeg har en Motorhispania RYZ fra 2006. Jeg er ikke helt sikker på om det er elektronisk tenning på den :S er det noen som har erfaringer eller som kan tenke seg om det er elektronisk tenning på den? Og hva er elektronisk tenning for noe egentlig? er det en tenning som ikke trenger kickstart? takk for svar! mvh Henrik Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 elektronisk tenning er nok elstart ja.. dvs. at du har en liten el-motor som starter motoren for deg istedenfor kickstart... elstart er mest normalt på scootere, men noen girmopeder har det også Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Er elektronisk tenning ja. Og om du har el start eller ikke har ikke noe med tenninga å gjøre Lenke til kommentar
akle Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Alle bensin motorer har elektronisk tenning, er det ikke slik!? Mens diesel antennes ved kompresjon! Endret 6. oktober 2009 av akle Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) hva mener du med elektronisk tenning? du mener om den er digital? orginalt er ikke tenninga digital, men man får digital tenning, både enheter som kan benyttes med orginal tenninga og komplette tenning men digital tenning er noe du overhode ikke har brukt for, hvis ikke du har skikkelig trim, noe jeg regner med du ikke har ettersom spørsmålet du stiller her Endret 29. oktober 2009 av robin1379 Lenke til kommentar
didleik Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 det er am6 motor på den:P ducati tenning Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 får også leonelli tenning på am6 Lenke til kommentar
didleik Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 ja. men nå er det MH det er snakk om så vidt jeg veit er det ducati på 2006 tror jeg. men er ikke sikker om det er det de power up mopeda eller om det er dell`orto Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 er ducati på 06 ja, har 06 furia sjøl, men vet den nye typen rx har leonelli og de 09 modellene har vel det der powerup systemet som er vel et komplett tennings anleg etter hva jeg har skjønt? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 yamaha tzr 07 mod og nyere har leonelli, yamaha Dt50X/R 07 mod pluss har leonelli, nye rieju har leonelli og nye MH har leonelli. er en liten forjsell da. yamaha bruker leonelli cdi boks og rieju og mh bruker dellorto tror jeg. Lenke til kommentar
didleik Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 så det er samme ledningsnett på yamaha og MH bare att det er moric cdi på yamaha og dell`orto på MH? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 tror ikke det er det samme, men skal være samme stator og svinghjul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå