WheelMan Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Dere har jo plukket de som er 18+ og alle har jo over 3500 poster -.- Gi oss yngre en sjanse! Pff, jeg er vel som ungfole å regne som har knappe 17 år å skryte på meg 10-4, second that. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg vil også takke for tilliten, og håper jeg kan vise meg den verdig. Er veldig glad for å ytterligere få bidra til å gjøre at forumet fortsetter å være en bra plass å være. Mange av dere har sikkert ikke sett meg før, noen kjenner meg sikkert godt fra primært kulturdelen av forumet, mye fra tv-serier og programmer-forumet, og også en del fra Spill-avdelingen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Gratulerer til dere alle og lykke til! Har sett et par av dere før, og gleder meg til å se forandringene her på forumet. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Sier som mange andre her, lykke til og gratulerer. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Uff..hvordan skal dette gå for skag1 som ikke får noe å moderere lengre? Jeg får trøste meg med å moderere i Papirkurven. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Får hver av veilederne sine deler av forumet å styre med, eller kan alle styre der de ønsker? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Man bidrar der man har lyst. Vi har ingen ønsker om å sette en demper på dugnadsånden til veilederne. Derfor har veilederne også globale rettigheter. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg som alltid har trodd at The Stig har vært moderator. Jaja, nå er han hvertfall veileder. Lykke til folkens! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) The Stig er medarbeider hos Spillverket. Og nå veileder Endret 5. oktober 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Godt fortjent. Gratulerer og lykke til! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg vil også takke for tilliten, og håper jeg kan vise meg den verdig. Er veldig glad for å ytterligere få bidra til å gjøre at forumet fortsetter å være en bra plass å være. Mange av dere har sikkert ikke sett meg før, noen kjenner meg sikkert godt fra primært kulturdelen av forumet, mye fra tv-serier og programmer-forumet, og også en del fra Spill-avdelingen. Nevnarion og undertegnede blir stort sett å finne under samme tilhodssted! Flott å se ovennevnte person bli utvalgt til veileder, vi har mye til felles vil jeg si. Vil helt til slutt avslutte med ydmykhet at jeg er smigret og henrykt over denne utnevnelsen, og takker for tilliten. Gratulerer til dere andre også. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Vil takke for tilliten Gleder meg til å bidra på andre måter på forumet. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Gratulerer, og lykke til! Endret 7. oktober 2009 av Kexxy er Sexxy! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Gratulererer til alle sammen! Kjenner ikke igjen alle av dem, men jeg er sikker på at de er gode valg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg vil også takke for tilliten, og håper jeg kan vise meg den verdig. Er veldig glad for å ytterligere få bidra til å gjøre at forumet fortsetter å være en bra plass å være. Mange av dere har sikkert ikke sett meg før, noen kjenner meg sikkert godt fra primært kulturdelen av forumet, mye fra tv-serier og programmer-forumet, og også en del fra Spill-avdelingen. Flott at du ble valgt, Nevnarion. Er det noen jeg har troa på til en slik jobb, så er det deg. Jeg har ingen tvil om at du vil gjøre en flott jobb for samfunnet her Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Da har veilederne fått sin nye forumveileder-tittel, og et nytt verktøybelte til å hjelpe dem i virket sitt. Vi ønsker dem lykke til. Edit: Kan forøvrig nevne at det ikke er intensjonelt at det står "Forumet er ledet av..." under hver eneste kategori. Dette er noe som er hardkodet inn i forumprogramvaren, så vi skal se om det ikke går an å fjerne det på noe vis. Endret 7. oktober 2009 av Skagen Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Bra at brukeren Hårek er blitt forumveileder. Jeg husker han løste et HDD problem for meg en gang. En meget dyktig bruker. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Kan vel bare si takk for tilliten her Begynner arbedet med en to ukers ferie nesten uten nettilgang, så det var jo en god kick-off Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Gratulerer! Kjekt å sjå så mange kjente namn på lista. Eg trur de vil gjere ein glimrande jobb! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Dette var en positiv overraskelse. Mange kjente og kjære brukere på den listen der. Godt jobbet HW og gratulerer til brukerne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå