Dotten Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hei! Som tidligere annonsert starter vi med forumets egne veiledere. Nå er vi fortsatt ikke sikker på om det skal være tittelen de skal bære, men det får vi heller endre på etterhvert. Nå er det enormt mange som ønsker å bidra på denne måten, som er utrolig flott. For at vi ikke skal miste helt kontrollen og for at vi skal få en mulighet til å evaluere hvordan det hele skal gå har vi bestemt oss for å først ta inn en gruppe på ca et dusin, så utvider vi med flere om noen uker såfremt alt går som det skal. Det er mange søknader og ønsker å gå gjennom, så jeg håper brukere kan smøre seg litt med tålmodighet. Veilederteamet vi har fått nå i starten må jeg si er et knallsterkt et, med noen av forumets mest erfarne brukere. Teamet er som følger: norbat TEE Hårek Hernil Mr.Anki Nevnarion Onyx The Stig Steffenz r2d290 khaffner I tillegg vil noen av dagens moderatorer gå over til å bli veiledere, men mer om det kommer senere Vi regner med at de er gitt nødvendig verktøy og fått tittelen under nicket innen onsdag 7/10. Og med det ønskes de velkommen som forumets første i rekken! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Blir gøy å se hvordan det fungerer i praksis. Jeg har forøvrig knapt hørt om noen av dem før. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Får vel si gratulerer til de som kom gjennom nåløyet. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Må gratulere de som klarte det, kjekt å se så mange kjente navn. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Blir spennedne å se hva disse klarer å bidra meg fremover! Noen kjente navn, men må innrømme at jeg legger bedre merke til avataren enn nicket! ;D Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Mange jeg ikke kjente igjen! Men bra av forumet med et slikt initiativ! Håper vi får L4r5 som veileder etterhvert Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Først og fremst vil jeg si takk for tilliten Så vil jeg be dere være snille med meg sånn i starten Lenke til kommentar
claes Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Gratulerer og lykke til dere som ble valgt! (btw, khaffner står på lista 2 ganger ) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Man kan aldri få nok khaffner, pleier jeg å si! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg får ønske velkommen her óg Det er et heidundrende sterkt team som har blitt plukket ut! Så dette tror jeg kommer til å gå i historiebøkene som en av de bedre tingene som har skjedd forumet. Ellers ønsker vi å takke for interessen og engasjementet i veilederordningen. Det er utrolig gøy når brukerne engasjerer seg på denne måten! Det er bare å fortsette og sende inn søknader, de av dere som enda ikke har gjort det, men som kunne tenke seg veilederrollen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg får ønske velkommen her óg Det er et heidundrende sterkt team som har blitt plukket ut! Så dette tror jeg kommer til å gå i historiebøkene som en av de bedre tingene som har skjedd forumet. Ellers ønsker vi å takke for interessen og engasjementet i veilederordningen. Det er utrolig gøy når brukerne engasjerer seg på denne måten! Det er bare å fortsette og sende inn søknader, de av dere som enda ikke har gjort det, men som kunne tenke seg veilederrollen. Har veldig lysst på veilder rolle, men når jeg ser på warn meteret mitt er vel jeg nederst på listen (dessverre for min del) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Dere har jo plukket de som er 18+ og alle har jo over 3500 poster -.- Gi oss yngre en sjanse! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Då var det offentleg óg ja! Eg óg vil berre takke stort for tilliten! Dette kjem til å bli bra, det skal eg gjere mitt beste for. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Dere har jo plukket de som er 18+ og alle har jo over 3500 poster -.- Gi oss yngre en sjanse! Du, de skal ha veiledere - ikke villedere ... Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det står ikke på brukerne sin profil at de er det? Er det ikke en egen gruppe? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Algific: (...)Vi regner med at de er gitt nødvendig verktøy og fått tittelen under nicket innen onsdag 7/10. Så det kommer iløpet av de neste dagene. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Seriøst, hvem leser vel hele innlegget. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Uff..hvordan skal dette gå for skag1 som ikke får noe å moderere lengre? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Dere har jo plukket de som er 18+ og alle har jo over 3500 poster -.- Gi oss yngre en sjanse! Pff, jeg er vel som ungfole å regne som har knappe 17 år å skryte på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå