Robåt Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Trykker jeg på en av linkene i siste innlegg havner jeg i tråder i dataforumet og alle er fra 2005! Det funekr hvis jeg går i en av underforumene og trykker. Merklich! edit: Linken fungerte til denne tråden. Men ikke på noen av de andre. Jeg havnet også i mobildelen Endret 5. oktober 2009 av Selklubber Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det er kanskje feil å bumpe, men dette er jo faktisk et problem som legges merke til - sannsynligvis for mange! Siste innlegg er jo, og har vært, en fantastisk funksjon lenge, så denne tråden må opp slik at problemet kan fikses. Jeg lever praktisk talt av den funksjonen! Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Attention please! Sliter med dette problemet jeg også, men det gjelder tydeligvis kun noen kategorier, fotografikategoriene og artikkelkategoriene til hw fungerer hvertfall som de skal, mens enkelte andre kategorier sender meg helt på bærtur! Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Bumpeti-bumpeta bumperappa bumpihappa happpa tappa Oppdaget at når jeg blar til forsiden er det bare de innleggene som er der da som går til 2005, når de nye kommer ned har de korrekt link. Endret 7. oktober 2009 av Selklubber Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg slenger meg på jeg også. Samme problem - ganske irriterende er det. Nye poster vises i Siste innlegg, men de fleste linker til flere år gamle poster (noen fra 2005, noen fra 2003 osv.) Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bumpeti. Noen teknisk ansvarlige som egentlig leser noe her? Eller er det bare et fåtall som har problemet? Det er et veldig irriterende problem til tider. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg har samme problemet. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hei. Hver gang jeg trykker på en tråd her: Så kommer jeg til random tråder fra 2005. Utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Merkelig at ingen har sett dette, eller at vi ikke har fått svar fra noen fra teknisk. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Utrolig irroterende... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1177679 Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Synes også det er utrolig amatørmessig at det ikke kommer noe tilbakemelding fra noen som har med drift av forumet på dette.... Tråden er nå snart 2 mnd gammel, såpass reaksjonsevne bør man forvente. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Drift har ikke vært tilstede på ganske lenge. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kan dere vær så snill å fikse dette, er utrolig plagsomt Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) En liten oppdagelse: Det ser ut til å funke fint i Chrome, men ikke i Firefox (i Ubuntu). Om jeg setter Chrome og Firefox-vinduet side om side viser "Siste innlegg" helt vidt forskjellige emner. Her er et screenshot av fenomenet: http://farm3.static.flickr.com/2648/415087...16e04496f_b.jpg Videre ser det ut til å fungere fint i Windows med begge browsere (Bare "synd" jeg aldri bruker Windows til annet enn spill). Dette er rart. Edit: Nå fungerer det ikke lenger i Chrome heller. Det virker som om det er noe som blir korrupt etterhvert - muligens en eller annen cache? Jeg har forsåvidt prøvd å cleare cachen, men mulig det ligger igjen noe et sted. Dette kan uansett forklare hvorfor det funker i Windows for meg da jeg svært sjelden browser forumet mens jeg er i Windows. Edit2: Om jeg åpner et incognito-vindu i Chrome, eller kjører Private browsing i Firefox så funker det som det skal (browseren har vel ikke tilgang til cachen eller andre data knytta til den vanlige brukeren). Endret 1. desember 2009 av hallgeirl Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Har purret litt på drift, slik at de kan sjekke ut saken. Nå er planene å oppgradere til ny forumversjon, så det er ikke sikkert dette er noe som vil bli fikset før det (for å unngå dobbeltarbeid) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg fikk forresten fikset det ved å forandre antall siste innlegg ned til 5 igjen, som så vidt jeg kan huske, er standard. I tillegg fant jeg også ut at alle trådene som linket til datainnlegg fra 2005 og tidligere, var innlegg fra kvinneguiden.no. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg fikk forresten fikset det ved å forandre antall siste innlegg ned til 5 igjen, som så vidt jeg kan huske, er standard. Jeg kan bekrefte dette. Det ser ut som om grensa går på 9: 9 eller færre innlegg om gangen går fint, 10 eller mer blir feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg