Gå til innhold

Siste innlegg fungerer ikke på forsiden!

Anbefalte innlegg

Trykker jeg på en av linkene i siste innlegg havner jeg i tråder i dataforumet og alle er fra 2005! Det funekr hvis jeg går i en av underforumene og trykker.

Merklich!

edit: Linken fungerte til denne tråden. Men ikke på noen av de andre.

Jeg havnet også i mobildelen

Endret av Selklubber
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er kanskje feil å bumpe, men dette er jo faktisk et problem som legges merke til - sannsynligvis for mange! Siste innlegg er jo, og har vært, en fantastisk funksjon lenge, så denne tråden må opp slik at problemet kan fikses. Jeg lever praktisk talt av den funksjonen! :)

Lenke til kommentar

Bumpeti-bumpeta bumperappa bumpihappa happpa tappa

Oppdaget at når jeg blar til forsiden er det bare de innleggene som er der da som går til 2005, når de nye kommer ned har de korrekt link.

Endret av Selklubber
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

En liten oppdagelse: Det ser ut til å funke fint i Chrome, men ikke i Firefox (i Ubuntu). Om jeg setter Chrome og Firefox-vinduet side om side viser "Siste innlegg" helt vidt forskjellige emner. Her er et screenshot av fenomenet: http://farm3.static.flickr.com/2648/415087...16e04496f_b.jpg

Videre ser det ut til å fungere fint i Windows med begge browsere (Bare "synd" jeg aldri bruker Windows til annet enn spill).

Dette er rart.

Edit: Nå fungerer det ikke lenger i Chrome heller. Det virker som om det er noe som blir korrupt etterhvert - muligens en eller annen cache? Jeg har forsåvidt prøvd å cleare cachen, men mulig det ligger igjen noe et sted. Dette kan uansett forklare hvorfor det funker i Windows for meg da jeg svært sjelden browser forumet mens jeg er i Windows.

Edit2: Om jeg åpner et incognito-vindu i Chrome, eller kjører Private browsing i Firefox så funker det som det skal (browseren har vel ikke tilgang til cachen eller andre data knytta til den vanlige brukeren).

Endret av hallgeirl
Lenke til kommentar

Jeg fikk forresten fikset det ved å forandre antall siste innlegg ned til 5 igjen, som så vidt jeg kan huske, er standard.

I tillegg fant jeg også ut at alle trådene som linket til datainnlegg fra 2005 og tidligere, var innlegg fra kvinneguiden.no. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...