Shotgun Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg har planer om å kjøpe meg nytt hovedkort. Er det noen som har forslag til ett som er bra til overklokking? Socket A... Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Næmen så kreativ til å skrive topic du var da :wink: Spøk til side: - Sett opp oppsettet ditt, så vi kan se hva du trenger. - Epox er jo overlegne når det gjelder OC - Antagelig er N-force 2 det beste typen Socket a på markedet nå. Selv har jeg et Epox 8rda+ og er strålende fornøyd. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 - Hovedkort: Epox EP-8K7A - CPU: Athlon T-bird 1333Mhz - GPU: GF4 Ti 4200 - 2x256MB DDR Ram PC 2100 - HDD WD 40GB - HDD IBM 80 GB Har planer om å kjøpe ny prosessor i samme slengen, men har ikke bestemt meg for hva. Forslag? Beklager topic`n. :oops: Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg anbefaler Abit NF7-s. Bra overklokker, kan måle seg med Epox korta. Ville nok kjøpt noe ny ram i samme slenge og da.. Siden PC2100 ikke er så bra til overklokking. Twinmos PC3200 m/Winbond eller Twinmos PC3700 hos Komplett.no, billig og bra. Hvilken prosessor du brude ha kan noen andre foreslå, siden jeg ikke er helt oppdatert om hva som finnes ute der i skrivende stund. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 - Epox er jo overlegne når det gjelder OC- Antagelig er N-force 2 det beste typen Socket a på markedet nå. Selv har jeg et Epox 8rda+ og er strålende fornøyd. Dette er bare tull, Abit NF7-s korta er minst like bra, Epox er langt ifra overlegne. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 prøv å få tak i en gammel AMD XP JIUHB processor, dvs en TBredB. Billig, og dem kan klokkes vilt med god kjøling... har selv en XP1700+ JIUHB... nå skal det sies at min ikke er klokket godt nok da... Lenke til kommentar
gecho Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Det er nesten så man kunne si; det er Abit NF7-V2.0 som gjelder. Det er flere andre kort som kan være like bra, - men noen har omtalt Abit-kortet som det beste den siste tiden ... :wink: Lenke til kommentar
oBoN Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 http://www.mamut.com/gthardware/subdet258.htm sjek detta kortet du på www.ght.no , eller dette vis du har P4 http://www.mamut.com/gthardware/subdet357.htm dette er Chaintech kort fin kort det :DD Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Mane takk for gode forslag. Ser tydelig at det er nFORCE chipset jeg bør velge. Mange meninger om HK, men det var vel forventet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå