iSondre Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Er det possible å få være i Luftforsvaret i Bodø? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Er det possible å få være i Luftforsvaret i Bodø? Dette har du fått svar på. Ingen her vet det, du må ringe dem og sjekke. Thomas Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Er det possible å få være i Luftforsvaret i Bodø? Er nok veldig avhengig av kva du tenker på, luftforsvaret har ein heil masse stillinger. Tenker du jobb av type pilot eller av type økonomiansvarlig her? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Da jeg hadde arbeidsuke i niende jobba jeg på en flyplass. Siste dagen fikk jeg og kompisen min guida tur med småfly Lenke til kommentar
xWeeNx Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Er mange som tar arbeidsuka i Forsvaret, vet at Garden tar inn en del elever i en uke. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg hadde en kamerat som seilte på et marineskip fra Tromsø til Stavanger, eller noe i den dur. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Er det possible å få være i Luftforsvaret i Bodø? Ja. Flere klassen min på vgs var der. Over tre uker fikk de bo på brakke der, fikk mat, fikk prøve simulator og skyte. Dette var dog automatikkmekanikere, og i den tiden hadde forsvaret en aggresiv rekruterings strategi for lærling befal i luftforsvaret. Anbefaler deg å ta kontakt med dem. Bare for å svare på ditt orginale spørsmål; Det er ikke normalt at man får betalt, men hvis du på liv og død må ha betalt. Prøv å finne tak i noen i ditt område som fikk betalt, også spør du hvor de jobbet. Selv har jeg fått betalt alle gangene jeg var utplasert på vgs. Første gang fikk jeg 40,- kr timen, andre gang fikk jeg betalt kun for overtidsarbeid. De to siste gangene fikk jeg rundt 4000,- etter tre uker med intens sliping av aluminium. På barne- og ungdomsskolen fikk jeg ingen betaling, men da gjorde jeg ikke noe produktivt heller. Dog, noen år etterpå begynte jeg å jobbe på den plassen jeg var utplassert, og jeg trives i yrket. Hvis du er usikker på om du blir å få betalt, så gjør en god innsats og gi et inntrykk av at du er villig til å stå på. Det kan fort hende at du får betalt. Første gang jeg var utplassert på vgs. (40,- kr timen) fikk jeg betalt fordi jeg kom å ba om nye oppgaver så fort jeg var ferdig, og ikke drev dank hele dagen. Noe de fleste før meg tydeligvis hadde gjort. Endret 12. oktober 2009 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå