EinarEriksen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Nå har det dukket opp en haug med nye bilder og en full spesifikasjonsliste. Les mer Lenke til kommentar
power Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hmm, er denne uten ExtUSB? Ut i fra formen på USB-porten så ser det nesten sånn ut. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Micro-USB http://wmpoweruser.com/?p=8517 Business Card Reader.. fint så slipper man og samle på slike kort kapasitiv skjerm er fint, har slitt ut min gammle touch cruise skjerm ved trykking. Håper på en fornuftig pris på denne. Endret 5. oktober 2009 av B-QL Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Denne ser da virkelig spennende ut, mon tro om man kunne klare å legge Android inn på denne saken... hmmm Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Pokker, nå må jeg bytte ut min Touch HD, eller skal jeg vente på Touch HD 3 som kommer om 6 måneder? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Pokker, nå må jeg bytte ut min Touch HD, eller skal jeg vente på Touch HD 3 som kommer om 6 måneder? Meh, har allerede lagt inn nyeste build av WM 6.5.1 på min Touch HD, sammen med nyeste versjon av Touchflo. Det går ganske så glatt også, så ser ikke poenget med å bytte ut Touch HD helt enda. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Få de til å spytte inn mer RAM, så kan den vurderes... Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 går for samsung omnia i8000 jeg, med win mob 6.5 er det ingen lag! den er best Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det er noe eget med en skikkelig WM mobil. Imidlertid har jeg skjønt det sånn at HTC sitt "sense" for Android blir klin likt "sense" for wm 6.5/7 ?? Lurer litt på hva som egentlig blir den store forskjellen etterhvert Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det er noe eget med en skikkelig WM mobil. Imidlertid har jeg skjønt det sånn at HTC sitt "sense" for Android blir klin likt "sense" for wm 6.5/7 ?? Lurer litt på hva som egentlig blir den store forskjellen etterhvert Foreløpig operer og ser det litt forskjellig ut, men de planlegger vel å kjøre samme stil på begge platformene for å bygge HTC som brand. Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Men er dere treige eller? Nå er den lansert og det er masse info om den over alt bortsett fra dette stedet! Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Få android, så skal jeg vurdere å bytte ut min HTC Hero... Får sikkert testet denne på jobb... Men har desverre følelsen av at den kommer til å føles windows mobile aktig ut uansett.. Litt sluggish uten helt å komme 100% i mål med ett mobilt OS som du ikke trenger en stylus til. Apple greier det, flere andre mobile OS greier det, men graver du litt ned i undermenyene på windows mobile så er du i praksis ganske f***** når du skal trykke på alle de små knappene uten en stylus, det er ett slit uten like som fikk meg til å styre laaaangt unna WM på privatmobilen min... Selv om en av arbeidsoppgavene mine er å sette opp/oppgradere og konfigurere diverse WM telefoner. Lenke til kommentar
Haxxo Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ser MPX selger denne for ca. 5500kr og levering i Okober? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg