MeSyndrom Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 ikke noen av Acer Aspire 7*** som funker da eller? hadde vært deilig med en 17" Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Da ville jeg gått for denne. bestem deg da Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det er så og si ingen fordeler med å velge 17". Du får en betraktlig tyngre data (3,3 kg), batteritiden blir kortere (skjerm trekker mer strøm) og du får redusert antall FPS (høyere oppløsning = mindre FPS). Spesifikasjonene er dessuten i utgangspunktet også svakere. Siden du spiller WoW antar jeg at du går på ungdomskolen/videregående, og da regner jeg med at du bærer mye rundt med den hver dag. All logikk tilsier at du burde gå for Acer Aspire 5739G istedenfor. Eventuelt kan du koble den opp mot en skjerm når du er hjemme, dersom behovet først melder seg. Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det er så og si ingen fordeler med å velge 17". Du får en betraktlig tyngre data (3,3 kg), batteritiden blir kortere (skjerm trekker mer strøm) og du får redusert antall FPS (høyere oppløsning = mindre FPS). Spesifikasjonene er dessuten i utgangspunktet også svakere. Siden du spiller WoW antar jeg at du går på ungdomskolen/videregående, og da regner jeg med at du bærer mye rundt med den hver dag. All logikk tilsier at du burde gå for Acer Aspire 5739G istedenfor. Eventuelt kan du koble den opp mot en skjerm når du er hjemme, dersom behovet først melder seg. what he said Lenke til kommentar
MeSyndrom Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 tusen takk for at dere faktisk setter av tid for dette (nok en gang) veldig bra argument det der, går nok for 15"ern. TAKK FOR ALL HJELP!! Lenke til kommentar
MeSyndrom Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 http://www.elprice.no/skolestart/studier/a...x088-lxpel0x088 Denne her funker fett altså? Til alt som jeg sa før ++ ?? Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jess, håper du blir fornøyd Lenke til kommentar
MeSyndrom Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Nok en gang, tusen takk for all hjelp. Har kjøpt Aspire 5739G, den funker kjempe fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå