jacoobholm Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hei, jeg har sett på casio exilim fx og canon 500D, men er ikke helt fornøyd med noen av dem. exilim har fast objektiv og 500D ser litt hakkete ut når det filmes bevegelse. Noen som har vet om det finnes andre speilreflekser som kan filme? Har ikke funnet noen selv. Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Eit kamera eg anbefaler: Canon powershot SX1 IS Kan filme i HD, zoome med innebygd linse, og ta utruleg bra bilder, anbefaler det. Utruleg bra, eg legger ved bilete. Skjermen er dreibar, og kan vendes mot deg, vippes ut som på eit videokamera, eller peike framover. Endret 5. oktober 2009 av Gameplayer50 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Nikon D90 har også videomulighet. Tror vel hakking ved bevegelser osv er noe du nesten må regne med fra dagsen speilreflekskamera som tar opp video i HD. Det er første generasjon med kamera som har muligheten og dedikerte videokamera til mindre penger gjør en langt bedre filming enn hva jeg har sett av disse. Selv har jeg D90 og er veldig fornøyd med kamera, men videofunksjonmen er bare en gledelig bonus, som nærmest aldri blir brukt. Kjekt å ha som de sier Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 HVa skal du med kamera med videomuligheter?? herregud! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 HVa skal du med kamera med videomuligheter?? herregud! Filme? Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 HVa skal du med kamera med videomuligheter?? herregud! lettere med mye i ett =) Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Selvsagt er det positivt å ha både filming og kamera i ett. Hvorfor skulle han anstrenge seg og lommeboka bare for å kjøpe to kameraer, eit for filming, og eit for bilde? Mye meire styr, og mykje meire utstyr. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Andre speglreflekskamera: Pentax K7, Canon 5D Mark II, Nikon D300s. Andre systemkamera: Olympus EP-1, Panasonic GH-1. Lenke til kommentar
Det Skumle Fjellet Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Panasonic GH1 eller GF1 (som kommer i handelen om et par uker). Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 ...og Nikon D5000. Lenke til kommentar
Det Skumle Fjellet Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Vil du ha AF på video, er det bare de jeg nevnte som kan gi deg det. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Vil du ha AF på video, er det bare de jeg nevnte som kan gi deg det. Olympus E-P1 har også mulighet for AF på video mener jeg. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Vil du ha AF på video, er det bare de jeg nevnte som kan gi deg det. Vil du ha AF på video, er det bare de jeg nevnte som kan gi deg det. Olympus E-P1 har også mulighet for AF på video mener jeg. Canon 7D også. Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Eit kamera eg anbefaler: Canon powershot SX1 ISKan filme i HD, zoome med innebygd linse, og ta utruleg bra bilder, anbefaler det. Utruleg bra, eg legger ved bilete. Skjermen er dreibar, og kan vendes mot deg, vippes ut som på eit videokamera, eller peike framover. Hva er maks video filming tid? 1:30? EDIT: Jeg regner med at dette avhenger av SD kortet du har i.. Kan noen si om responstiden til dette kameraet? Hvor raskt er det iforhold til speilrefleks? Endret 7. oktober 2009 av jacoobholm Lenke til kommentar
oddgeira Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) HVa skal du med kamera med videomuligheter?? herregud! Resultatet i en video laget med et speilrefleks blir noe helt annet enn med et videokamera. De som vil lage videoer vet hva det vil ha. Alle var/er veldig i mot video i slr. jeg var også det, men etter å ha sett videoer tatt med et slr, er jeg overbevist at dette virkelig er noe. Allt her forskjellig bruksområde! slutt å klage. Endret 10. oktober 2009 av aukOddgeir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå