DasDiskusjonsDude Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Kva synest dere om Teikneserien Pondus/rutetid? Eg synest at de er heilt geniale, dei er ein av dei morsomste teikneseriane. Skriv din meining, og kanskje legg ved ein rute med Pondus, eller rutetid:) Endret 5. oktober 2009 av Gameplayer50 Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Meget morsom tegneserie, ingen ved siden eller bedre :)sitter på skolen så kan ikke legge til bildet nå, men elsker den med "vent, kaller du meg en juksepave" 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Nå blander du pondus og rutetid her Mr. Gameplayer Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Nå blander du pondus og rutetid her Mr. Gameplayer Nei, eg sa at du kunne legge ved Rutetid også, det er laget av Frode Øverli det også, men Det var bare eit bilde, eg meiner Pondus eller rutetid. Eg skal endre på temaet slik at det gjelder for rutetid også. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 "Den morsomste tegneserien" (ja jeg gjorde det om til bokmål) er vel litt hardt å ta i. "Den tegneserien som jeg synes at er morsomst av de tegneseriene jeg faktisk har lest", hadde passet bedre, men det ble kanskje litt langt. Uansett, Pondus har tapt seg, var skikkelig morsom fram til kanskje 2003, eller der omkring. Rutetid derimot er en av de mer morsomme enruterne som er laga i Norge, og kommer høyt internasjonalt også. Den tjener også på at de andre enruterne i Pondus-bladet ikke er så mye å skryte av. Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 "Den morsomste tegneserien" (ja jeg gjorde det om til bokmål) er vel litt hardt å ta i. "Den tegneserien som jeg synes at er morsomst av de tegneseriene jeg faktisk har lest", hadde passet bedre, men det ble kanskje litt langt.Uansett, Pondus har tapt seg, var skikkelig morsom fram til kanskje 2003, eller der omkring. Rutetid derimot er en av de mer morsomme enruterne som er laga i Norge, og kommer høyt internasjonalt også. Den tjener også på at de andre enruterne i Pondus-bladet ikke er så mye å skryte av. Ja, den morsomste teikneserien er vel å ta litt hardt i. Men de andre enruterene og stripene i pondus bladene er ikkje noko å skryte av. De er ikkje morsomme, og har ofte ikkje noko poeng. Gameplayer50 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Vel i forhold til andre som f.eks "M", så synes jeg Øverli er flink til å produsere nye striper. Må si "M" er kjedelig pga gjentagelse pr. blad.. Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Vel i forhold til andre som f.eks "M", så synes jeg Øverli er flink til å produsere nye striper. Må si "M" er kjedelig pga gjentagelse pr. blad.. Radio gaga foreksempel, veldig kjedelig serie, gidder eigentleg ikkje å lese igjennom alt, har ikkje noko mål, skjønner kva som skal vere morosamt, men er bare ikkje morosamt. Lenke til kommentar
Osturn Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Vel i forhold til andre som f.eks "M", så synes jeg Øverli er flink til å produsere nye striper. Må si "M" er kjedelig pga gjentagelse pr. blad.. Radio gaga foreksempel, veldig kjedelig serie, gidder eigentleg ikkje å lese igjennom alt, har ikkje noko mål, skjønner kva som skal vere morosamt, men er bare ikkje morosamt. Personlig syns jeg Pondus er det morsomste i bladet, men Radio Gaga er også veldig bra. Har ofte noen gode latterbyger etter å ha lest Gaga'en;) Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Radio Gaga er litt sånn som jeg føler at Pondus har blitt: God underholdning, drar på smilebåndet opptil flere ganger, men mangler det siste lillet kicket for å blir virkelig morsom (for Pondus sin del: bli morsom igjen) Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Ingen som vil legge til bilde? Søk etter det på google, så kan dere finne nokre rutetid/Pondus som er morsomme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå