Datasmurfen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Hei, Sitter og prøver å reinstallere Windows xp .. Men når instalasjonen skal begynne får den plutselig ikke til å gå videre pga fila Asms ikke blir funnet.. Har prøvd med forskjellige plater alt i fra norsk/engelsk og 32/64 bits plater... Feilmeldinger er: __ Error: Installation Failed: D:\i386\asms. Error Message: The parameter is incorrect. ** Fatal Error: One of the components that Windows needs to continue setup could not be installed. The parameter is incorrect. ** Kan noen hjelpe ? EDIT: La til spoiler, skrev inn hele feilmeldingen, endret skrivefeil. Endret 5. oktober 2009 av Datasmurfen. Lenke til kommentar
carbonblue Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Se denne link. http://support.microsoft.com/kb/311755 Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Komandoen: regedit.exe funker ikke.. Prøvdte med cpl.cpi (Husker ikke helt, for å aktivere cdrommen i device manager dette funket ikke) Jeg installerte første del av instalasjonen med en VL lisens cd. Da jeg fikk feilmeldingen satt jeg bare inn en oem plate og restartet slik at pcen startet instalasjonen der den stoppet.. Nå fungerer det fint ser det ut som... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå