Sevenord Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Da var dagen endelig kommet! Var ikke rare utvalget - men det tar seg vel kjapt opp! Selve grensesnittet virker greit ivertfall. Noen som vet hvordan det vil fungere? Vil utvalget variere fra telefon til telefon slik at de programmene man finner faktisk fungerer på de respektive modellene? Lenke til kommentar
KLM Bergen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei! Det skal det gjøre ja. Avhengig av versjon (6.0,6.1,6.5) og skjermoppløsning. Finner du FotMob under entertainment kategorien? Har bare 6.1 telefon selv (Touch Cruise) og fikk ikke marketplacet til å fungere på den. -Christer, FotMob utvikler :-) Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Noen timer etter jeg fikk tilgang sank utvalget fra ca 8-9 applikasjoner til 3 stykker. Jeg har versjon 6.5 og forsto det slik at det bare var 6.5 og oppover som kom til å få Marketplace? Jeg kan ikke si er helt overbevist Hvor mange applikasjoner finner dere andre? Og nei - FotMob er dessverre ikke blant de utvalgte! Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg får kun opp 3 applikasjoner på Marketplace: Facebook for Windows Mobile Microsoft Tag Windows Live for Windows Mobile Har en HTC Touch med WM 6.5. Noen andre som får opp flere? Lenke til kommentar
bjorkli Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Er det slikt at marketplace'en ikke er blitt større? Får håpe det bedrer seg. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Quote en på xda forumet: I haven't counted up but I've found loads more then 3, there was 21 under games alone. Think it may be ROM dependant, I'm running WM6.5 build 23064 Jeg la så inn samme build men fortsatt like få apps. Noen sier det er regionavhengig (utover regionvalget som man kan velge selv i innstillingene). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ja, det er regionbasert. Det er vel over snart 200 apps i den amerikanske delen. Microsoft charging $10 for each additional market Latterlig! Lenke til kommentar
KLM Bergen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Og nei - FotMob er dessverre ikke blant de utvalgte! Nå skal FotMob være på plass i den norske delen av Marketplacet. Tror jeg da :-) Med web grensesnittet: https://marketplace.windowsphone.com/Default.aspx så får jeg bare opp marketplacet fra USA. Jeg har ingen kjøp knapp som jeg kan se hvertfall, noen andre som klarer å kjøpe via den nettsiden? Endret 15. november 2009 av KLM Bergen Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Ble ikke akkurat imponert over marketplace Håper det kommer seg snart Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Fotmob fungerte bra Uansett ble det heller ny telefon, og selvsagt Android. Android Market er slik Windows Marketplace burdte vært, også i Norge. Hadde det fungert bra hadde jeg kanskje ikke byttet.. Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Gleder meg til utvalget i Windows Marketplace økes... per nå er det egentlig lite interresant det... FotMob har jeg brukt tidligere på Android, bra app, men synes prisen i Windows Marketplace er horibel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Marketplace i USA inneholder flere hundre apps. Hvorfor må Microsoft skille mellom land? Håpløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå