Gå til innhold

Endelig Windows Marketplace!

Anbefalte innlegg

Da var dagen endelig kommet! Var ikke rare utvalget - men det tar seg vel kjapt opp!

Selve grensesnittet virker greit ivertfall.

Noen som vet hvordan det vil fungere? Vil utvalget variere fra telefon til telefon slik at de programmene man finner faktisk fungerer på de respektive modellene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Det skal det gjøre ja. Avhengig av versjon (6.0,6.1,6.5) og skjermoppløsning.

Finner du FotMob under entertainment kategorien? Har bare 6.1 telefon selv (Touch Cruise) og fikk ikke marketplacet til å fungere på den.

-Christer, FotMob utvikler :-)

Lenke til kommentar

Noen timer etter jeg fikk tilgang sank utvalget fra ca 8-9 applikasjoner til 3 stykker. Jeg har versjon 6.5 og forsto det slik at det bare var 6.5 og oppover som kom til å få Marketplace?

Jeg kan ikke si er helt overbevist ;)

Hvor mange applikasjoner finner dere andre?

Og nei - FotMob er dessverre ikke blant de utvalgte!

Lenke til kommentar

Quote en på xda forumet:

I haven't counted up but I've found loads more then 3, there was 21 under games alone.

Think it may be ROM dependant, I'm running WM6.5 build 23064

Jeg la så inn samme build men fortsatt like få apps. Noen sier det er regionavhengig (utover regionvalget som man kan velge selv i innstillingene).

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Og nei - FotMob er dessverre ikke blant de utvalgte!

Nå skal FotMob være på plass i den norske delen av Marketplacet. Tror jeg da :-) Med web grensesnittet: https://marketplace.windowsphone.com/Default.aspx

så får jeg bare opp marketplacet fra USA. Jeg har ingen kjøp knapp som jeg kan se hvertfall, noen andre som klarer å kjøpe via den nettsiden?

Endret av KLM Bergen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...