HolyKrist Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Dama mi fikk min Iphone 3g da jeg fikk min 3GS. Men idag vil ho sende en MMS, men det var ikke lett... Har ikke det valget inne på bildene eller i meldinger.. Ho har One call hvis det betyr noe. Den er ikke jailbreaket og versjon 3.1. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det er ikke MMS på 3G. Kun på 3GS eller hvis telefonen er oppdatert med nyeste OS. Etter hva jeg har forstått i allefall.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Er MMS på 3G også. Lenke til kommentar
RoyAne Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Tror nok det bare er Tele2 og Telenor som tilbyr MMS på iPhones. Edit: Djuice tilbyr også MMS. Endret 5. oktober 2009 av RoyAne Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) MMS fungerer da på 3G også. Innstillinger - Generelt - Nettverk - Mobildatanettverk Under MMS skriver du (uten " ") APN: "mms" Brukernavn og passord er blank MMSC: "MMS.nwn.no" MMS-Proxy: "89.254.65.20" Resten blank. Fungerer fint her med OneCall.. Edit: Onecall sine sider. Endret 5. oktober 2009 av Sovehest Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Takker for svar... Lenke til kommentar
Tern Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Tror nok det bare er Tele2 og Telenor som tilbyr MMS på iPhones.Edit: Djuice tilbyr også MMS. Netcom har også MMS, har 3GS, men den skal ha mms hvis du har nyeste OS update. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå