mehh Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har ikke Xbox, men er villig til og kjøpe det. Ønsker og spille gta, men funker det like bra på pc eller vil jeg få en bedre spill opplevelse av og kjøpe det til xbox? Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 På pc får du en bedre opplevelse, vil nå jeg si... Mye enklere kontroller, for eksempel styrer view med musa, og ikke knapper Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 vist du har en bra pc så ville jeg nok anbefalt og kjøpe det til pc vist ikke så kjøper du det til xbox Syns selv det er best på xbox da jeg er vant til kontrollene og pc utgaven skal vist ha en del bugs. Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Du må ha en veldig kraftig pc for å kjøre spillet da. Men tror pc utgaven har litt flere online-modes (ikke sikker). Men siden du er villig til å kjøpe en xbox for å få det ville jeg nok gjort det. Der er det mye lettere å kjøre bilene, og man har jo auto aim så det er ikke så farlig sånn sett. + til xbox har dude ekstra episodene. "Lost and damned" og "Ballad of gay tony" (siste er ikke ute enda) Lenke til kommentar
Henning_92 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Xbox uten tvil. Så slipper du å bekymre deg om spillet kan kjøres på datamaskinen din, og er du sikret DLCene iallefall Om bare PS3 kunne fått dem også :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå