FKL982 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Dette er sikkert blitt spurt om mange ganger, men jeg gidder ikke lese. Nå har jeg trent sammenhengende i 6-7 måneder, 3-4 måndeder før det med pause pga. sykdom. Siden Mars har jeg økt maksløftet mitt i benkpress fra 65 kg til 90 kg, noe som er ganske god progresjon. Har hatt 3-4 lange styrkeøkter i uka, og ellers trent en del cardio. Hadde mekket meg et opplegg selv og var fornøyd med det. Men nå har ting endret seg, og har bare tid til korte økter. Er det da best å trene muskelgruppene èn gang i uken, da hver sin dag (mandag: bryst, Tirsdag: Rygg, Onsdag: Skuldre osv.) eller å trene alle musklene litt hver trening? Sikter meg ikke inn på å bli noe særlig sterkere, men å opprettholde styrken noenlunde. Skal ta styrkeboost i feriene selvsagt, og trene knallhardt da, for å stabilisere det igjen i skoleukene. Takker på forhånd for svar! Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 vil nå heller ta muskel for muskel, slik at du ikke trener samme muskell hver dag, slik at en dag konsentrerer du deg f.eks om delta, neste dag bi-seps og tri-seps and so on ( vertfall det jeg har hørt skal være det beste) håper du forsto poenget Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Tren tre ganger i uka med baseøvelsene. Da blir du sterk, da. (www.stronglifts.com) Endret 5. oktober 2009 av Emomilol Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 To helt forskjellige svar.. Kan jeg da gå utifra at det egentlig ikke spiller så stor rolle? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg trener muskel for muskel på ett 3-splitt program gjennom ei uke. DVS, mandag,onsdag og fredag. Gir meg plenty med restitusjon/dager til kondisjon. Må si det virker veldig bra for meg. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Ok, hvilke grupper trener du hvilke dager? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Skal vi se. Mandag /dag1: Triceps, bryst og skulder Onsdag /dag2: Biceps mage og rygg Fredag /dag3: Lår og legger pluss en enkel mageøvelse. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Planen til Mikkel™ ser ikke helt gal ut! Hvis du klarer å presse det inn vil jeg anbefale enda en brystøkt på motsatt side av uken. Én økt bryst blir liksom litt lite! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Nei nei. Nå snakker vi 8 forskjellige øvelser PR. dag. ikke bare 1 øvelse pr område. F.eks dag 1: 3 øvelser for triceps og 2 for bryst og 3 for skuldre Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Akkurat der er jeg uenig med deg igjen. Jeg trener bryst to ganger i uken, og da 3-4 brystøvelser hver økt. Er det en grunn til at du mener det er feil med to økter i uken på denne muskelgruppen? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Nei for all del. Mitt program går ut på basis bygg. Jeg kjørte selv full kropp 3 ganger i uka før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå