Hansoen Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det er jo helt konge Husker jeg gjorde det med eksen, koseligste tidene vi hadde sammen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det var veldig koselig, ja! Vi gikk bare og pratet om ... alt. Var jo det jeg var redd for, at det skulle bli awkward og at ingen visste hva vi skulle si. Men der tok jeg feil. Skal mest sannsynligvis ut med hun i morgen, det blir kos. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hørtes flott ut er kjipt hvis alt føles kleint og at du ikke vet hva du skal si, men kommer du forbi det er du på god vei Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Så - har hørt noe om den 3. daten. At man ikke skal kysse jenta før dette, og helst ikke før man takker for seg og sier hadet. Innspill? Endret 10. oktober 2009 av multiz Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det har vel strengt talt ikke noe å si hvor mange dater det er, men jeg sier ikke dermed at du skal vente til date nr 100 heller. Du finner fort ut når det ville passet seg med et kyss Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det er allerede startet 1000 "hvordan skal jeg gå fram"-tråder fra før av. Så slutt å være en pyse og be dama med ut på date, da. Eller noe sånt. Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Du kunne jo ha lest LITT av tråden før du svarte Lost..de skal ut på 3.date snart. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Bare å kjøre på før muligheten blir borte. Gjorde den feilen, og er ikke å anbefale. GO FOR IT! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Første date var vel overstått, dette var på fredag. Når kan jeg spørre om hun vil finne på noe igjen? Tenkte nå en gang til uka, kanskje invitere henne over, spise litt sammen, kanskje slappe av foran TV-en, se film, eller noe slikt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kan jo gi en liten update - skjer lite på denne fronten, er jeg redd. Kan vel takke meg selv og hvor patetisk sjenert jeg er. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Skjer det lite fordi du ikke har tatt kontakt med henne? I så fall, så kan det hende hun sitter i andre enden og tenker akkurat det samme. At du har mistet interessen fordi hun er sjenert.. Slaget er ikke tapt før du har fått i klartekst at det er over, så her er det bare å heve hodet og stå på. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Nuvel, kanskje litt overdriving fra min side. Vi prater sammen hver dag, via sms, eller på skolen. Men det har bare vært "vanlig" prat, hvis man kan kalle det det. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 hvis du fortsetter med "vanlig prat" kommer du ingen vei. hvis du virkelig har følelser for henne synes jeg du bør ta iniativet til noe mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå