Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smerter i penishodet?

Aksel114

Anbefalte innlegg

Hei, dette er da min første tråd :new_woot:

[LES EDIT]

Jeg er 14 år, og føler meg litt unormal angående penisen min.

når jeg prøver og ta ut hode, må jeg bruke biceps. Som jeg har forstått det, må ingen andre i klassen min gjøre det.

Og da jeg tar på hodet ( noe som jeg gjør ganske skjeldent ) får jeg "vondt". :(

Det lettere og ta ut hode når penisen er slapp, når den er stiv er det nærmere umuli;(

Er litt skeptisk for hvordan min første sex kommer til og bli pga dette.

noen som har noen ideer om va det er eller har samme problemet der ute?

[EDIT1] å si att jeg må bruke biceps var og overdrive en god del, jeg får hodet fint ut uten problemer egentli. Men problemet er jo att det er ubehageli når hode kommer borti noe.

Endret av Aksel114
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er ikke noe unormalt. Alle (så vidt jeg vet) gutter synes dette i starten, men dette går seg fint til etterhvert. Husker selv da jeg var liten gutt på en 2-3 år, og forsøkte å dra forhuden tilbake. Husker det var sinnsykt vondt, klarte det ikke engang. Så fortalte jeg det til far, han bare lo litt og sa "det går fint, er jo bare å dra den tilbake" :p I dag har jeg ingen problemer med dette.

Ta tiden til hjelp, så skal du se at det ordner seg ;)

Lenke til kommentar
Kan alltids bli omskjært, ingenting negativt med det:)

lol:P Det tror jeg nok ikke kommer til og skje...

får da hode ut, men gjør så "Vondt" og ta på det!!! ubehageli;P

Uansett, mange som har litt trang forhud i starten, men så går det seg til etterhvert som man bruker utstyret, uansett er det rimelig vanlig i den alderen.

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall innlegg regnes som uønsket og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '7' innlegg slettet fra tråden.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar
Uansett, mange som har litt trang forhud i starten, men så går det seg til etterhvert som man bruker utstyret, uansett er det rimelig vanlig i den alderen.

Selve glansen vil også tåle mer etterhvert og det vil ikke gjøre vondt å ta i den.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar
hehe, en kompis av meg hadde akkurat samme problemet.

Men det gikk seg til den førsta gangen han hadde samleie forhuden ble videre og smertene på hodet gikk seg til og han la snart ikke merke til noe.

da må jeg prøve det ut;)

takk for svar btw

Lenke til kommentar

Men det gikk seg til den førsta gangen han hadde samleie forhuden ble videre og smertene på hodet gikk seg til og han la snart ikke merke til noe.

da må jeg prøve det ut;)

takk for svar btw

ja, da glemte jeg å nevne at det gjorde sabla vondt for han når huden ble videre...første gangen altså

Lenke til kommentar

da må jeg prøve det ut;)

takk for svar btw

ja, da glemte jeg å nevne at det gjorde sabla vondt for han når huden ble videre...første gangen altså

du tror ikke fleshlight virker?

Lenke til kommentar

Hærregud, du trenger ikke ha sex med hverken et sexleketøy eller et ordentlig kvinnfolk for å bli kvitt plagen, runk mye å prøve å dreg forhuden mer og mer ned, men ikke så mye at det virkelig gjør helt sykt vondt. Nå har jeg fortalt deg hva du kan gjøre opp til flere ganger i tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...