Gå til innhold

Overnatting ved Liverpool street station i London

Anbefalte innlegg

Noen som vet av noen overnattingsteder like ved Liverpool street station i London? Tenker på gåavstand og lett å finne frem. Og må være billig. Kan være hotel, vandrehjem, osv.

Og hvordan er stedet rundt her? Tenker på shopping, spisesteder osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet av noen overnattingsteder like ved Liverpool street station i London? Tenker på gåavstand og lett å finne frem. Og må være billig. Kan være hotel, vandrehjem, osv.

Og hvordan er stedet rundt her? Tenker på shopping, spisesteder osv.

Nei, men om du istedet velger Waterloo station ikke så langt unna så ligger det et utmerket B/B rett utenfor

som heter Lord Wellington. Det er pub med bra matservering i første etasje og rom oppe. Standarden er helt grei med eget bad og kaffekoker/tv på hvert rom. Sist jeg var der for et par år siden kostet det £75 pr. person for to dager.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så viktig å være nær LSS?

T-bane forbindelsene derifra er det da lite å utsette på.

Jeg ser ikke bort fra at Lorden i det forrige svaret egentlig skal være Duke of.

Det er i alle fall det jeg finner ved et søk på nette.

Sam

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så viktig å være nær LSS?

T-bane forbindelsene derifra er det da lite å utsette på.

Jeg ser ikke bort fra at Lorden i det forrige svaret egentlig skal være Duke of.

Det er i alle fall det jeg finner ved et søk på nette.

Sam

Duke of Wellington. I stand corrected!

Lenke til kommentar

Grunnen til at det skal være ved LSS er for at da finner jeg det med en gang jeg går av Stansted expressen. Pluss at da er jeg like i nærheten når jeg skal med Stansted expressen tilbake tidlig på morgenen igjen. Stress å måtte begynne med tube i tillegg akkurat da.

Lenke til kommentar

Jeg ville nok vurdert det anderledes.

Det går tross alt fire forskjellige T-bane-linjer via LSS og det kan være langt mer stressende å småspringe 6-7 kvartaler enn å skifte fra T-bane til tog.

Om prisen er viktig ville jeg heller funnet et greit hotell eller en B&B i nærheten av en T-banestasjon på en av linjene som går via LSS.

Ettersom jeg er "snylta forkjølt" og holder meg hjemme fra job i dag, samtidig som jeg vurdere en tur til London i vår tok jeg meg tid til litt søking.

Sitat fra londontoolkit.com

"Hotels near Liverpool Street are few and far between. The station is in the City of London, the financial district of London where most hotels here cater for the businessman, not leisure travellers."

For å finne hoteller i nærheten av LSS vil jeg anbefale interaktive kart på

Tripadvisor.com

LondonTown.com

Tubehotels.com som lar deg søke hotell ut fra Tube-stasjoner

og selvfølgelig en del annet som er samlet i denne tråden

Som alltid er mitt råd å sjekke priser på flere steder og alltid ta med hotellenes, eller B&Benes, hjemmesider.

Sam

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...