ratteti Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hei Hadde satt stor pris på litt tilbakemelding på de to sangene jeg har ute på urørt.no Takk:) pandreas på urørt Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Personleg rangering: 1. Øving gjer meister - heile sangen er rett og slett kul. Det går akkurat passe lang nok tid før refreng. Digger trommebridgen på ca. 1.30. passelig sanglengde. - Ikkje noke spess negativt og trekke fram her 2. Indianar på dop - Høyrest ut som jazz med pop elementer fra 80-tallet (i utgangspunktet ville dette vere negativt, men det er så mykje sprekare og er prega av en sånn new-age ting, at det er dødfett!) - igjen passelig sanglengde, det er bra. er ofte lengda som ødelegger denne typen musikk. 3. f.a.s - begynnelsen er super(hyper)-atmosfærisk, og i store trekk er heile sangen også det. hi-hattn som går gjennom sangen var veldig slitsom, pga. den var alt for høg. trur kanskje det hadde vert bedre om den ikkje var der i det heile tatt, hvertfall når kicken kjem. 4. interludium - med en gang denne begynte trudde eg det skulle kicke heilt ass, før eg innsåg nettopp - at det det var eit interludium. Kult interludium, men den hadde mykje utviklingspotensial! alt i alt, syntest eg musikken var veldig, veldig bra, og har tilstrekkelig med særpreg. 9/10 Endret 9. oktober 2009 av jonaz91 Lenke til kommentar
ratteti Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Takk for svar og sakleg tilbakemelding! Skjønar poenget med den slitsame hi-haten, kanskje eg skal revurdere den sangen. Grunnen til at "interludium" berre vart eit interludium er rett og slett at eg ikkje kom på korleis den kunne utvidast til ein heil song:) (Edit: skrivefeil) Endret 11. oktober 2009 av ratteti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå