halvspenn Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Bruker: halvspenn Deltagernivå: pingle Utstyr: Canon EOS 20D med Sigma 150 mm f/2.8 makro Lenke til kommentar
halvspenn Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Ligger litt bak skjemaet, men sparker i gang med to bilder fra helgen. Lørdagens bilde legger lista lavt ... 3. oktober ... men jeg er nogenlunde fornøyd med søndagens bilde. 4. oktober Endret 11. oktober 2009 av halvspenn Lenke til kommentar
lavara Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Fine ”dansende” begerblad på nypa. Bakgrunnsfargen kunne kanskje vært litt sprekere Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Søndagens ble veldig soft og fin. Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Artige bilder. Nypen ser ut til å ligge i vann, men det er kanskje jeg som ser feil? Lenke til kommentar
halvspenn Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Takk for kommentarene. Nypa ligger i vann ... søledam. Helt enig i at bakgrunnsfargen er traurig og det bildet var virkelig nødbilde. Vanskelig å velge ut fra denne helgen, men her kommer to stykk. 10. oktober 11. oktober Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 10. oktober likte jeg. Den var fin og skarp også var det en behagelig bakgrunn. Lenke til kommentar
Villstyring Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg må si meg enig i at 10. Oktober ble veldig bra, fikk mye detaljer på innsektet, selv om ikke hele var i fokus. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Når en får insektene på nært hodt, ser en hvor skumle de ser ut. Likte blidet. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Når jeg ser bilder slik som 10 oktober bildet ditt, får jeg lyst på 150mm selv. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Liker flua - skremmende bra smådetaljer - føler at det spruter mens den slikker seg om munnen! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Liker flua - skremmende bra smådetaljer - føler at det spruter mens den slikker seg om munnen! Det er heller ikke til å nekte for at denne Sigmaen gir pene bakgrunner. En av fordelene med telemakro. Endret 12. oktober 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
halvspenn Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Takk for kommentarene! Begynner å skjønne litt mer av hvordan man kan bruke objektivet. Funker utmerket på innsekter, men den smale dybdeskarpheten kan til tider være frustrerende ... skulle kanskje hatt en blits. Ser forøvrig at jeg blingset litt på 11. oktober og har fått med noen meget stygge utbrendte områder på det ... jukser kanskje til en liten fiks på det i kveld. Lenke til kommentar
halvspenn Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Her kommer dagens fangst ... nok et blomsterbilde. 17. oktober Lenke til kommentar
Anew Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 17. oktober likte jeg svært godt! Low key og diffust på grensen til det abstrakte. Det hadde blitt et strålende platecover. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Helt enig med Anew! Et veldig anderledes og halvabstrakt blomsterbilde. Er (var) det en løvetann? Lenke til kommentar
halvspenn Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Takk for kommentarene! Helt enig med Anew! Et veldig anderledes og halvabstrakt blomsterbilde. Er (var) det en løvetann? Er ingen botaniker så jeg vet ikke hvilken plante det er, men det er restene av en blomst som nok er mindre enn en løvetann og med flere blomster per plante. Lenke til kommentar
halvspenn Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Ny dag, nytt utsnitt fra faunaen ... Skulle ønske jeg kunne kommet nærmere i dag. 18. oktober Endret 18. oktober 2009 av halvspenn Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Både gårsdagens og dagens er spreke saker. 17. gir et svært mystisk inntrykk, dagens mer desperat, vilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå