Gå til innhold

Hvordan gå opp i vekt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer ikke til å spise usunt for å legge på meg :)

Takk, da skal jeg gjøre det :)

Sa ikke at du hadde planer om det, men jeg har sett flere tråder hvor dette har vært fåreslått. Jeg synes det er leit og håper ingen hører på de.

Jeg vet at du ikke sa det, du sa at du ikke skjønner hvorfor folk foreslår det, og sa at det ikke var måten å gjøre det på :)

Derfor svarte jeg at jeg ikke hadde noen planer om det, hehe.

Vil heller spise sunt, og MER :)

Lenke til kommentar

Skal du legge på deg må du ha ett gjennomført kosthold. For all del, ikke hør på de som snakker om godter, chips osv! Men er jo greit som supplement da :p Det bidrar jo ikke til at du IKKE legger på deg ;p

En god mulighet er og begynne å trene styrke. Får å trene volum kjører du 8-12 repetisjoner og 3 sett. Skal du legge på deg i bena er knebøy en fin øvelse. Armene kan du kjøre f.eks biceps m/ manual. Skal du trene slik må du fylle på med proteiner. Da snakker vi 2g per kilo kroppsvekt. Altså i underkant av 100 g per dag. Muligheter da er egg (ca. 8g protein per egg ), tunfisk (40g per boks, koster 5 kr per stk. ) osv. Proteinpulver er og lurt til å fylle på det du trenger ekstra i tilleg til det du får naturlig gjennom kosten. Tren tre-fire ganger i uken for å merke fremgang.

Release your potential. Står egentlig det meste der. Men er du villig til å begynne å trene? ;)

Trur det er vanskelig å legge på seg ellers om en er tynn. Har vell gjerne ganske god forbrenning i utgangspunktet. Er vell gjerne på magen det legger seg da.

Og ikke vær redd for å bli stor av muskeltrening. Står noe om det i linken ;)

Lenke til kommentar
Skal du legge på deg må du ha ett gjennomført kosthold. For all del, ikke hør på de som snakker om godter, chips osv! Men er jo greit som supplement da :p Det bidrar jo ikke til at du IKKE legger på deg ;p

En god mulighet er og begynne å trene styrke. Får å trene volum kjører du 8-12 repetisjoner og 3 sett. Skal du legge på deg i bena er knebøy en fin øvelse. Armene kan du kjøre f.eks biceps m/ manual. Skal du trene slik må du fylle på med proteiner. Da snakker vi 2g per kilo kroppsvekt. Altså i underkant av 100 g per dag. Muligheter da er egg (ca. 8g protein per egg ), tunfisk (40g per boks, koster 5 kr per stk. ) osv. Proteinpulver er og lurt til å fylle på det du trenger ekstra i tilleg til det du får naturlig gjennom kosten. Tren tre-fire ganger i uken for å merke fremgang.

Release your potential. Står egentlig det meste der. Men er du villig til å begynne å trene? ;)

Trur det er vanskelig å legge på seg ellers om en er tynn. Har vell gjerne ganske god forbrenning i utgangspunktet. Er vell gjerne på magen det legger seg da.

Og ikke vær redd for å bli stor av muskeltrening. Står noe om det i linken ;)

Takk, takk :)

Lenke til kommentar
4. Bli avhengig av WoW.

Det der er bare så latterlig unødvendig og skrive, tror du/prøver du å være artig eller noe?

Til TS: Du kan jo alltids spise veldig usunt, eller begynne å trene styrke.

Er ikke latterlig i det hele tatt. Blir du avhengig av Wow, sitter du mye forran dataen. Dermed bidrar det til at du legger på deg.

Nei? Jeg gikk ned i vekt av å bli avhengig av WoW.

TS: Drikk mye melk, det hjalp hvertfall meg å gå opp i vekt. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...