Gå til innhold

Nokia E55 batterilevetid og bugs.

Anbefalte innlegg

Da har jeg hatt min Nokia E55 i to uker snart og er egentlig ganske fornøyd med den.

Batteriet varte i 9 dager før jeg trengte lade den. Iløpet av de 9 dagene så bruke jeg blåtann håndfri en del, men ikke 3g og jeg sjekket bare mail med den. Surfet lite og ingen spilling. Snakket 3t10 minutter.

Desverre opplever jeg noen problemer med den.

Midt i en sammtale så sier de i andre enden at jeg blir veeeldig langt borte. Høres ut som jeg snakker gjennom et 10m langt rør.. Kan da sette lyden over på høyttaler og tilbake til normal og alt er fint igjen en stund.

De siste dagene har det kommet en ny feil som er ganske irriterende. Når jeg bruker Blåtann head settet så blir alt helt stille midt sammtalen! Jeg kan ikke høre de jeg snakker med og de andre kan ikke høre meg. Hvis jeg flytter samtalen over til tlf og tar den til øret er alt normalt. Når det har sjedd så går det ikke å skru av eller på blåtann. Den registrerer ikke om jeg skrur av eller på blåtann settet og alt i båtann menyen går veeeeldig sent. Må skru mobilen av og på for at ting skal virke igjen..!

Er det flere som har merket noe til disse problemene med E55(E52 siden den har samme software)

Er det kommet ny firmware til E55?

Endret av FeteFelger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...