Gjest Slettet+981234 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har lyst på massasje fordi jeg føler jeg trenger det (lår og legger). Jeg tenker meg at kanskje Elixia kan ha noe sånn? Noen som har erfaring med dette? Hvis så; hvor effektivt er det? Hvor kan man få det og hvor mye koster det? Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har lyst på massasje fordi jeg føler jeg trenger det (lår og legger). Jeg tenker meg at kanskje Elixia kan ha noe sånn? Noen som har erfaring med dette? Hvis så; hvor effektivt er det? Hvor kan man få det og hvor mye koster det? Kommer helt ann på hvor du går, men bruker å ligge fra 600-800 for en times massasje, mener det kostet overkant av 700 kr når jeg hadde en time for et års tid siden. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 alt etter hvilken og hvor lenge har det etter erfaring kostet ca 700-800 for 50 minutter. hvor effektivt det er spørs på hva som er galt, jeg hadde massasje 2 ganger i uka noen måneder, utrolig avslappende og deilig, samt får løsnet opp en god del hvis du sliter med det. jeg hadde god effekt på ryggen, ikke at jeg hadde noe spesiellt problem fra før. føler seg forfrisket og "ny" etter en runde med massasje. Thai-massasje kan jeg anbefalle til beina ihvertfall. noen Elixia har dette, en del hoteller har dette. si hvor du bor, så kanskje det blir lettere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Høres litt dyrt ut. Jeg har egentlig ikke noen problemer/skader. Bare det at jeg tror det hadde vært utrolig digg med masasje i blant etter mye trening. Lenke til kommentar
terjemk Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hei Jeg er utdannet massasjeterapeut og idrettsmassør og tar kr 350 for 30 min, kr 500 for 45 min. Se www.helseberøring.no for mer info. Mvh Terje M Karlsen, Massasjeterapeut NMF Jeg har lyst på massasje fordi jeg føler jeg trenger det (lår og legger). Jeg tenker meg at kanskje Elixia kan ha noe sånn? Noen som har erfaring med dette? Hvis så; hvor effektivt er det? Hvor kan man få det og hvor mye koster det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå