Primer4 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hei, jeg har nettopp bestillt meg ny bærbar, å tenkte jeg skulle fylle hullet anarchy online etterlot i meg med ett nytt mmorpg. Jeg elsker dybde i spill, men har ikke like mye tid som før til og spille (pga skole, osv) så spill som krever att jeg spiller 15 timer hver dag i flere år for og nå skikkelig endgame er uaktuellt, vil heller ikke nå endgame for fort da det fjerner mye av mmorpg-feelingen . de jeg vurderer er følgende: vanguard, age of conan, aion, The Lord of the Rings Online, City of Heroes/villains så lenge storylinen fungerer har fantasy og sience fiction lite og si, takker for svar på forhånd og om det har noe og si har pc'en jeg kjøpte nvidia GT130 skjermkort og intel pentium t6600 cpu så burde takkle de fleste mmorpger må unskylde, en ytterst rotete post og takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
lordwolf89 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hei, jeg har nettopp bestillt meg ny bærbar,å tenkte jeg skulle fylle hullet anarchy online etterlot i meg med ett nytt mmorpg. Jeg elsker dybde i spill, men har ikke like mye tid som før til og spille (pga skole, osv) så spill som krever att jeg spiller 15 timer hver dag i flere år for og nå skikkelig endgame er uaktuellt, vil heller ikke nå endgame for fort da det fjerner mye av mmorpg-feelingen . de jeg vurderer er følgende: vanguard, age of conan, aion, The Lord of the Rings Online, City of Heroes/villains så lenge storylinen fungerer har fantasy og sience fiction lite og si, takker for svar på forhånd og om det har noe og si har pc'en jeg kjøpte nvidia GT130 skjermkort og intel pentium t6600 cpu så burde takkle de fleste mmorpger må unskylde, en ytterst rotete post og takker på forhånd for svar tja, personlig er jeg av og på Guild Wars, det beste med det er at du betaler kunn for psillet, null måneds sum, kan installere og avinstallere så mange ganger du vil, spille så ofte eller så skjeldent du vil, uten å måtte tenke på at: nei søren der gikk det 200kr for ingenting" osv... om du skulle falle i en periode med lite spilling, siden Guild Wars har 3 forskjellige campains så burde dettte holde for de fleste Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hei, jeg har nettopp bestillt meg ny bærbar,å tenkte jeg skulle fylle hullet anarchy online etterlot i meg med ett nytt mmorpg. Jeg elsker dybde i spill, men har ikke like mye tid som før til og spille (pga skole, osv) så spill som krever att jeg spiller 15 timer hver dag i flere år for og nå skikkelig endgame er uaktuellt, vil heller ikke nå endgame for fort da det fjerner mye av mmorpg-feelingen . de jeg vurderer er følgende: vanguard, age of conan, aion, The Lord of the Rings Online, City of Heroes/villains så lenge storylinen fungerer har fantasy og sience fiction lite og si, takker for svar på forhånd og om det har noe og si har pc'en jeg kjøpte nvidia GT130 skjermkort og intel pentium t6600 cpu så burde takkle de fleste mmorpger må unskylde, en ytterst rotete post og takker på forhånd for svar tja, personlig er jeg av og på Guild Wars, det beste med det er at du betaler kunn for psillet, null måneds sum, kan installere og avinstallere så mange ganger du vil, spille så ofte eller så skjeldent du vil, uten å måtte tenke på at: nei søren der gikk det 200kr for ingenting" osv... om du skulle falle i en periode med lite spilling, siden Guild Wars har 3 forskjellige campains så burde dettte holde for de fleste det kommer ann på hvor mye han spiller når han først spiller, guild wars er faktisk et veldig kjedelig spill. max lvl er 20 å det kan du nå på 1 dag hvis du har factions, armoren er veldig basic, du kan bruke lang tid på å skaffe en sjelden armor type men den vil ikke gi noe stat forbedringer bare design. Selv så spilte jeg meg gjennom guild wars på 3 måneder (spilte gjennom alle expansions ja) og etter det så vart alt for repeterende og man sitter der og vet at det ikke vil komme en patch eller expansion på LANG tid med nytt content. Har hørt gode ting om aion og vurderer å teste det, ellers så er world of warcraft et veldig bra mmorpg, du burde egentlig skjekke om spillene har trials så får du teste dem ut og se hvilken du liker best. Lenke til kommentar
lordwolf89 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hei, jeg har nettopp bestillt meg ny bærbar,å tenkte jeg skulle fylle hullet anarchy online etterlot i meg med ett nytt mmorpg. Jeg elsker dybde i spill, men har ikke like mye tid som før til og spille (pga skole, osv) så spill som krever att jeg spiller 15 timer hver dag i flere år for og nå skikkelig endgame er uaktuellt, vil heller ikke nå endgame for fort da det fjerner mye av mmorpg-feelingen . de jeg vurderer er følgende: vanguard, age of conan, aion, The Lord of the Rings Online, City of Heroes/villains så lenge storylinen fungerer har fantasy og sience fiction lite og si, takker for svar på forhånd og om det har noe og si har pc'en jeg kjøpte nvidia GT130 skjermkort og intel pentium t6600 cpu så burde takkle de fleste mmorpger må unskylde, en ytterst rotete post og takker på forhånd for svar tja, personlig er jeg av og på Guild Wars, det beste med det er at du betaler kunn for psillet, null måneds sum, kan installere og avinstallere så mange ganger du vil, spille så ofte eller så skjeldent du vil, uten å måtte tenke på at: nei søren der gikk det 200kr for ingenting" osv... om du skulle falle i en periode med lite spilling, siden Guild Wars har 3 forskjellige campains så burde dettte holde for de fleste det kommer ann på hvor mye han spiller når han først spiller, guild wars er faktisk et veldig kjedelig spill. max lvl er 20 å det kan du nå på 1 dag hvis du har factions, armoren er veldig basic, du kan bruke lang tid på å skaffe en sjelden armor type men den vil ikke gi noe stat forbedringer bare design. Selv så spilte jeg meg gjennom guild wars på 3 måneder (spilte gjennom alle expansions ja) og etter det så vart alt for repeterende og man sitter der og vet at det ikke vil komme en patch eller expansion på LANG tid med nytt content. Har hørt gode ting om aion og vurderer å teste det, ellers så er world of warcraft et veldig bra mmorpg, du burde egentlig skjekke om spillene har trials så får du teste dem ut og se hvilken du liker best. har hatt guildwars i snart 2 år nå å har ikke gidda å spillt igjennom en eneste campain, høyeste level jeg var på var 12 XD nå skal det sies at jeg ønsker å kunne spille mmorpg, men jeg har IKKE interesse for det XD Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Spiller Aion for tiden og er meget forn0yd. Vanskelighetsgraden er stor nok til at man f0ler at man har utrettet noe naar man gaar opp ett level. Man kan ikke sitte og halvsove menst man spiller heller siden man kan bli drept av to fiendtlige NPC'er om man ikke har fokus. Det aa levle tar litt tid ogsaa saa du har mange timer foran deg f0r du naar "end game". Endgame begynner dog litt f0r du blir level 50. XD Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kommer det til å bli lansert en trial til Aion fremover? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Champions Online! Det er grisegøy! Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kommer det til å bli lansert en trial til Aion fremover? Tviler paa at d skjer med det f0rste. Har ikke h0rt om noen MMORPG's som har gjort slikt f0r minst ett aar etter release. Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Etter å ha spilt Everquest, Anarchy Online, Conan og litt WoW er Eve Online noe helt annet. http://www.eveonline.com/ får 14 dagers gratis trial. Trener skills kontinuerlig, selv når du ikke har pc'n på. Så tar noen måneder å bli god. Tutorialen er ganske bra og nødvendig her. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Aion er crap, don't go there. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Du kan jo prøve trial på lotro, everquest 2, vanguard. Får vel opptil 14 dager. Lenke til kommentar
tommen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Eve Online som nevnt over er et skikkelig online spill. Masse dybde og en litt mer 'voksen' spillergruppe (Før noen hyler; jada det fins unntak men snittaldern er nok betrakterlig høyere i Eve en f.eks. WoW). Test det så ser du selv. Edit: Fikk dama til å like det også så her er det ikke noe syting og klaging heller Endret 7. oktober 2009 av tommen Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Snittalderen i WoW er så vidt meg bekjent ikke alarmerende lav, har hørt tall på 35 tallet i USA, dog vet jeg ikke det sikkert. Ville likt å se en kilde på det. Har prøvd en del av de største mmorpg spillene og favoritten er og blir WoW. Det er gjennomført, det er oversiktlig, det meste har en mening, ikke som i AoC med disse statsene som flyter rundt(de gjorde det før, har ikke peiling på hva som skjer der nå.) Dessuten kan du nå rimelig nær endgame i WoW uten å spille altfor mye og hvis du er villig til å sitte en ekstra dag i uka kan du joine et topguild og raide det som er av content. Edit: leser en del steder at snittalderen på WoW er 28 år. Synes det er ganske greit, da jeg vet om mange på rundt 20, så da må det jo være tilsvarende over 28. Endret 7. oktober 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (Før noen hyler; jada det fins unntak men snittaldern er nok betrakterlig høyere i Eve en f.eks. WoW). Du tar helt feil. Snittalderen for Eve-spillere i 2006 var på 27. Ett år tidligere var snittalderen for wow-spillere 28. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 vanguard -> spilte det ca to måneder, men gav opp fordi det var for mange bugs og lite spillere. Fikk tilbud om å komme tilbake ett år etter lanseringen og fant et ferdig spill med lite bugs og mange spillere pga de hadde slått sammen serverne. Jeg spilte det i flere måneder og ble med i et guild, men gikk lei da det var lite lore av interesse og kjedelig historie. Etter noen måneder husket jeg én quest. Det sier jo sitt... age of conan -> age of boredom passer bedre. Altfor små soner, boss fortsatte å snakke lenge etter at han var død, kjedelig slossing osv. Fint om du liker blod, gørr og pupper, men jeg er nok ikke i tenårene lengre. aion -> så vidt jeg vet fortsatt to timers venting for å få lov til å logge inn. Det er sterkt forbedret etter hva det var ved launch. The Lord of the Rings Online -> Spilt siden launch for godt over to år siden, skjønt med noen måneders pause. Min høyeste karakterter i et MMO før LotRO var en lvl 22 gnom i WoW. Jeg har en minstrel på lvl 60 (av 60= og Warden lvl 53 her. Det sier sitt, og høyeste level før Mines of Moria-expansionen ble gitt ut var 50... City of Heroes/villains -> Meget bra editor for å lage din egen karakter. Jeg fikk en del kommentarer fordi "You're on fire!" Synd spillet er så ensformig. Fiendene og områdene er stort sett identiske. Champions Online -> Mye bedre, men fortsatt ensformig og kjedelig i lengden. EverQuest 2 -> Er på en personlig andreplass, men har for små områder for min smak, og begynner å dra på årene. Men kommer EverQuest 3 er jeg en av de første i køen. Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Får muligens kjeft om jeg nevner WoW, men det er et helt OK spill å spille når du kjeder deg... Eller... Ikke om WoW kjeder deg da! Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Spiller The Lord Of The Rings Online, og kan anbefale det på det varmeste ! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 EVE-Online, hvis du liker et spill som du må bruke endel timer for å sette deg inn i. Meget bra PvP opplegg og mye å gjøre. Funker veldig fint hvis du ikke har så mye tid å sette av, siden skills tikker og går mens du er offline. Lord of The Ring: Online, spilte det litt etter releasen og det inntrykket jeg fikk, var et veldig flott spill, bra laget og jeg kan tippe at nå som det har gått noen år så er det enda bedre. Vil si det er et PvE spill, men en mulighet for PvP? WoW, trenger vel ikke så stor intrudusjon. Er veldig lett å bli oppslukt av spillet, og timene bare flyr avgårde. (gjelder så og si de andre spillene jeg nevnte også). Fin blanding av PvP/PvE/RP. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Så mange spill, så lite tid.. Skal laste ned trial på Lord of the rings: online, Vanguard og Age of Conan WoW er utelukket da jeg spilte det rett etter launch, spillte det 14 timer i døgnet, nådde 60, gikk lei. Har lest endel om allt det nye innholdet i patchene og expansion packene men er ingenting interesant nok til at jeg vurderer og installere det på nytt. synes guild wars høres for "kort" ut og vil la aion bli kvitt barnesykdommene før jeg eventuelt skal prøve det. edit: har prøvd trialen på eve men det fanget ikke helt oppmerksomheten min den halvannen timen jeg prøvde det. ps: Det at det i noen spill føles ut som om der er fler tolvåringer en det det faktisk er, har nok noe med at en gjennomsnittlig tolvåring lager mer leven enn en gjennomsnittlig tjueåtte-åring Endret 9. oktober 2009 av kristus? Lenke til kommentar
SpillMeister Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Tja... 1-Perfect World 2-SilkRoad 3-Flyff God graffik, Gameplay, Kontroller, Likt wow. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå