BMX-biker Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hei Jeg har nettopp solgt Pc-skjermen min fordi den ikke hadde alle spesifikasjonene jeg hadde lyst på.. Og den var det 2ms responstid på. Så jeg lurer på om det er bra med 5ms responstid. Har sett på komplett.no, men det har de bare skjermer med 2ms responstid i 24 tommer, og jeg skal ha 22 tommer... Håper på svar Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har ikke noe erfaring med 5ms responstidskjermer. Men jeg var på expert for en stund tilbake og skulle kjøpe meg skjerm og så på en skjerm som hadde da 5ms responstid. Han sa at han ville ikke anbefale det om det var til gaming jeg skulle ha skjermen, for da kunne man oppleve og bevege seg med musa og skjer det ikke ting før etterpå Lagg på en måte. Lenke til kommentar
BMX-biker Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har ikke noe erfaring med 5ms responstidskjermer. Men jeg var på expert for en stund tilbake og skulle kjøpe meg skjerm og så på en skjerm som hadde da 5ms responstid. Han sa at han ville ikke anbefale det om det var til gaming jeg skulle ha skjermen, for da kunne man oppleve og bevege seg med musa og skjer det ikke ting før etterpå Lagg på en måte. Okei da blir det vel til at jeg må kjøpe meg en 24 tommer da hvis de ikke får inn flere 22 tommere på komplett da Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har selv en 24" det er stor i massevis og spille på Lenke til kommentar
BMX-biker Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Har selv en 24" det er stor i massevis og spille på hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå