Silfsurf Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Selv om jeg vet dette er dyrt, føler jeg det er på tide å gi etter og bare skaffe meg det! Har jo prøvd å by på ebay, men det er ikke akkurat lett å vinne i deres auksjoner. Vil gjerne ha forslag til sider der jeg kan få kjøpt adapteren til en rimelig og akseptabel pris. Må nesten ha LIVE ##Mod-edit: endret emnetittel## Endret 7. oktober 2009 av Camrot Lenke til kommentar
Booz Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Selv om jeg vet dette er dyrt, føler jeg det er på tide å gi etter og bare skaffe meg det! Har jo prøvd å by på ebay, men det er ikke akkurat lett å vinne i deres auksjoner. Vil gjerne ha forslag til sider der jeg kan få kjøpt adapteren til en rimelig og akseptabel pris. Må nesten ha LIVE Koster vel i underkant 600kr i norge. 300kr på dealextreme men har ikke inne på lager... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 http://www.joystiq.com/2009/10/05/gamestop...xbox-360-wirel/ $100 for det nye med 2 antenner og 802.11n så regner med at det gamle må synke betraktelig i pris?? Lenke til kommentar
Silfsurf Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Hmm, lurer på om jeg skal prøve meg på wired, men problemet er at jeg ikke har lang nok ledning! Finnes det en eller annen liten sak som kan gjøre at jeg kan "sette sammen" to ledninger? Har flere korte nett-ledninger, men ikke en lang en så det kan jo funke da? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 tja, hvis du har en pc i nærheten av xboxen, så er det jo bare å sette nettverkskorta i bridge modus på pcen og deretter ei ledning til xboxen. Ledning får man jo kjøpt så lang du vil ha den, men det fins også skjøtestykker for å sette sammen 2 ledninger.(elkjøp) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 den vil ikke synke pris i butikk pga butikkene tjener 50 lapp på de Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 den vil ikke synke pris i butikk pga butikkene tjener 50 lapp på de Du mener en dårligere vare vil koste det samme som en bedre vare? Lenke til kommentar
Silfsurf Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 tja, hvis du har en pc i nærheten av xboxen, så er det jo bare å sette nettverkskorta i bridge modus på pcen og deretter ei ledning til xboxen. Ledning får man jo kjøpt så lang du vil ha den, men det fins også skjøtestykker for å sette sammen 2 ledninger.(elkjøp) Bridge-mode? Det her må du forklare nærmere:P Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 tja, hvis du har en pc i nærheten av xboxen, så er det jo bare å sette nettverkskorta i bridge modus på pcen og deretter ei ledning til xboxen. Ledning får man jo kjøpt så lang du vil ha den, men det fins også skjøtestykker for å sette sammen 2 ledninger.(elkjøp) Bridge-mode? Det her må du forklare nærmere:P http://answers.yahoo.com/question/index?qi...09081041AAmPYR4 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 butikkene kan jo ikke selge de med tap;) Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Netshop.no Koster 399,- aboslutt en OK pris Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 tja, hvis du har en pc i nærheten av xboxen, så er det jo bare å sette nettverkskorta i bridge modus på pcen og deretter ei ledning til xboxen. Ledning får man jo kjøpt så lang du vil ha den, men det fins også skjøtestykker for å sette sammen 2 ledninger.(elkjøp) Bridge-mode? Det her må du forklare nærmere:P åpne nettverksinnstillinger på pcen din, trykk venstre mus på begge korta samtidig som du holder inne "ctrl". da er begge valgt, trykk da høyre og velg brokobling (bridgemodus)fra meny. deretter trekker du en kabel fra den ledige inn/utgangen i pcen din til xboxen. (pcen må da stå på hvis du skal være tilkoblet live på xbox.) Stasjonære pcer har som regel 2 nettverkskort, mens bærbare pcer har 1 trådløskort og 1 vanlig kort. denne guiden står forklart ganske mange plasser her inne og på gamer.no forumet. Lenke til kommentar
Silfsurf Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Sånn! bridge-mode funka jo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå