Gå til innhold

Hvor skaffe XBOX trådløs nettverksadapter billig?

Silfsurf

Anbefalte innlegg

Selv om jeg vet dette er dyrt, føler jeg det er på tide å gi etter og bare skaffe meg det! Har jo prøvd å by på ebay, men det er ikke akkurat lett å vinne i deres auksjoner. Vil gjerne ha forslag til sider der jeg kan få kjøpt adapteren til en rimelig og akseptabel pris. Må nesten ha LIVE :)

##Mod-edit: endret emnetittel##

Endret av Camrot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv om jeg vet dette er dyrt, føler jeg det er på tide å gi etter og bare skaffe meg det! Har jo prøvd å by på ebay, men det er ikke akkurat lett å vinne i deres auksjoner. Vil gjerne ha forslag til sider der jeg kan få kjøpt adapteren til en rimelig og akseptabel pris. Må nesten ha LIVE :)

Koster vel i underkant 600kr i norge.

300kr på dealextreme men har ikke inne på lager...

Lenke til kommentar

Hmm, lurer på om jeg skal prøve meg på wired, men problemet er at jeg ikke har lang nok ledning! Finnes det en eller annen liten sak som kan gjøre at jeg kan "sette sammen" to ledninger? Har flere korte nett-ledninger, men ikke en lang en så det kan jo funke da?

Lenke til kommentar
tja, hvis du har en pc i nærheten av xboxen, så er det jo bare å sette nettverkskorta i bridge modus på pcen og deretter ei ledning til xboxen.

Ledning får man jo kjøpt så lang du vil ha den, men det fins også skjøtestykker for å sette sammen 2 ledninger.(elkjøp)

Bridge-mode? Det her må du forklare nærmere:P

Lenke til kommentar
tja, hvis du har en pc i nærheten av xboxen, så er det jo bare å sette nettverkskorta i bridge modus på pcen og deretter ei ledning til xboxen.

Ledning får man jo kjøpt så lang du vil ha den, men det fins også skjøtestykker for å sette sammen 2 ledninger.(elkjøp)

Bridge-mode? Det her må du forklare nærmere:P

åpne nettverksinnstillinger på pcen din, trykk venstre mus på begge korta samtidig som du holder inne "ctrl". da er begge valgt, trykk da høyre og velg brokobling (bridgemodus)fra meny.

deretter trekker du en kabel fra den ledige inn/utgangen i pcen din til xboxen.

(pcen må da stå på hvis du skal være tilkoblet live på xbox.)

Stasjonære pcer har som regel 2 nettverkskort, mens bærbare pcer har 1 trådløskort og 1 vanlig kort.

denne guiden står forklart ganske mange plasser her inne og på gamer.no forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...