Visningsnavn Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 En trenger ikke å tilstå, når det er fullt av mye. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 en skal ikke male din neste sitt husdyr Lenke til kommentar
livingman Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 en skal ikke male din neste sitt husdyr Lenke til kommentar
Hell_Frode Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ingen fjerting, kun spying. (Ingen gjetting, kun tyding.) ILC HYDPLP AV CAPE, INCLN YAN LOPSTAP DLT. ILC SYPIVLP OC LLP. ALLL VIL LAVAP. IYYL LN VIL LOPSTA DLT. PPCYLP SLLVLOLCLLIC NIN LCLN YODL. Lenke til kommentar
bas Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Grisen trodde han også, men han daua. Dette var noe barneskolelæreren min sa hele tiden og skulle liksom bety noe ala å tro kan man gjøre i kirka. Aldri skjønt om han var seriøs eller ikke, men jeg har brukt det mange ganger siden selv Endret 28. september 2010 av bas Lenke til kommentar
Hell_Frode Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Temmelig-mett med hoden min. Er mat seig far lest etter sikkerheten i boksene. En bokse kan fly flere bokser. (Hemmeligheten med koden min. Er at jeg har sett etter likheten i bokstavene. En bokstav kan bety flere bokstaver.) For-lik hode: NASLN YAN IYYL SYITL = MÅSEN KAN IKKE SKITE. Endret 28. september 2010 av Hell_Frode Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 sdf,.fnawlndflasdf,.fnawlndflasdf,.fnawlndfla soi soi soi soi soi ahhahas sdnflksdnklhoij blædfsf God dag mann hosteskaft. Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Sukker er Diamanter tilsatt smak. Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg sier ikke sannheten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 "Tut", sa mannen, så reiste brygga, mens båten sto igjen med kofferten i halsen og gråten i handa. Og når han kom hjem stod ungene på vidt gap og dørene var ute på jordet og lekte. 2 Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ikke knekk meg sa deigen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ille var det før i ræva, da folk hadde hår i tida og fyrte med vinter både sommer og ved. Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hesten fløy og landet nesten på gardermoen Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like? Edit: Den var vist postet allerede på første side den ja. Beklager. Endret 3. oktober 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det blir fred når griser flyr, sa den langbeinte fisken. Det kom som julaften på gubben, sa kjerringa på nyttårsaften. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Helt på nytt, en gang til. Fremover gjennom pepperkaker. Øredott fra side til side, skulle tro det lille trollet var en stein grein. Ottardamer satt fast i sidetrampet. Sirkler ut av haken som smiler bredt hele uka. Endret 3. oktober 2010 av Gamlemor Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Dverger i frysern kan føre til beinbrudd og oppblåsbar mage, for ikke å snakke om salg på IKEA Endret 3. oktober 2010 av Bosna Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Haha, tror dette er første gang jeg titter innom siden jeg lagde tråden. Hadde ikke trodd den skulle bli så stor. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Theodor holdt seg for snabelen, mor hadde snakket ut bakveien. Terning terte kvasir bæsj øl. Fukt torpedo ull gnom polygon flaske dynamo. Frank hylte hull i øyet. Lenke til kommentar
Hell_Frode Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Haha, tror dette er første gang jeg titter innom siden jeg lagde tråden. Hadde ikke trodd den skulle bli så stor. Der er hart-i å legge mini-bøse mettinger. Er det ile.(Det er artid å lage meningsløse settniner. Er det ikke.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå