Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - HelenaN - EF 50mm/1.2

Anbefalte innlegg

Bruker: HelenaN

Utfordring: Bruke 50mm.

Deltakernivå: Pingle

Utstyr: Canon EOS 5D + EF 50mm f/1.2L

Tilleggsutfordringer: Nei

Jag har varit bortrest fem veckor, varit förkyld sen jag kom hem (och är det fortfarande) och har massor att ordna med min firma... så vi får se hur det här går. Jag ska prova i alla fall.

I Junifesten satte jag höga krav på mig själv och levererade bilder nästan varje dag, men denna gång blir jag bara med för nöjes skull. Det måste inte bli toppbilder. Det viktiga är att jag kommer mig ut och fotar några gånger i veckan, och inte bara sitter inne och jobbar. :)

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk Randi! Du har rätt, det blev massor av bilder i USA. :) Jag bestämde mig för att bli med bara som motivation för att komma mig ut och fota, utan krav på hög artistisk kvalitet. Jag kanske inte har tid att kommentera så mycket denna gång, men vi får se.

Hoppas jag förstod rätt att det är OK att gå med nu. Det har gått 4 dagar av oktober och då har jag 3 dagar på mig att ta ett bilde? Jag tänkte ta en liten tur imorgon om jag är frisk nog.

EDIT: Hmmm... Nu läste jag informationstråden grundligare (var lite stressad förut) och tror att det är kalenderveckor som räknas, alltså att jag borde ha tagit en bild senast idag. I så fall är det för sent att bli med nu, men det är OK. Jag kommer mig säkert ut och fotografera ändå och det blir ju fler utfordringar. :)

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar
EDIT: Hmmm... Nu läste jag informationstråden grundligare (var lite stressad förut) och tror att det är kalenderveckor som räknas, alltså att jag borde ha tagit en bild senast idag. I så fall är det för sent att bli med nu, men det är OK. Jag kommer mig säkert ut och fotografera ändå och det blir ju fler utfordringar. :)

Neida, her godtar vi også at du starter ukene på torsdager. Fra 1. til 7.,8. - 15. osv.

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...