ole_marius Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hallo Etter at kulturo.no ble nedlagt i desember 2008 har det vært et tomrom for et lignende norsk magasin. Jeg, Alexander Frøyseth og Ole M Svendsen savner et slikt magasin, og har derfor startet prøveprosjektet Fmt Magasinet. Fmt står da for Film, Musikk og Tegneserier. Fmt Magasinet skal være en arena for gode artikler og anmeldelser ang film, musikk og tegneserier. Vi søker til dette prosjektet gode skribenter som ønsker å være med på å lage Norges fremste magasin ang film, musikk og tegneserier. Dette er for nå et frivillighetsprosjekt uten profitt, og vi står derfor uten mulighet til å kunne lønne i form av penger. PS. Evt inntekter vil gå til drift av siden. Siden er operativ og klar til bruk, Endringer er selvfølgelig mottakelig, og den nåværende side er kun en midlertidig løsning til vi har kommet skikkelig i gang. Så hvis du er en person som liker å se film, høre på musikk eller lese tegneserier, samt har en sterk penn ta kontakt med oss på [email protected] Link til siden: http://www.fmtmagasinet.net Vennlig hilsen Ole M Svendsen og Alexander Frøyseth Moderato Cuneax har gitt oss tillatelse til å opprette flere tråder av denne typen i alle underforumer i kultur angående film, musikk og tegneserier om en moderator eller brukere reagerer på spam Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg er en person som liker å se film, høre på musikk og lese tegneserier. Da er det bare synd at skriveferdighetene mine er latterlige Men jeg skal absolutt følge med på dette prosjektet. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er det noe jeg liker å gjøre, så er det å skrive om film og musikk på internett. Men jeg kommer nok til å avvente akkurat dette prosjektet en stund og se hvordan det utvikler seg før jeg melder interesse. For å være ærlig ser jeg ikke helt behovet for et slikt magasin, det måtte i så fall kun være tegneseriedelen, da det finnes flere gode norske film- og musikkmagasin på nett. Jeg var jo skribent på Kulturo i sin tid, og det var selvfølgelig veldig trist at Kulturo måtte kaste inn håndkleet, selv om de hadde en stor eier i ryggen og to fantastiske redaktører. Når Edda gav opp Kulturo, tror jeg ikke det er nubbsjangs for dere å prøve å selge inn prosjektet hos dem, desverre. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Et behov eller ikke for deg betyr ikke nødvendighvis at andre mener det samme. Ser jo selv at jeg savner å kunne gå inn på kulturo i en helg, lete opp en artikkel og så springe å kjøpe en film. Men om man ikke prøver så vinner man vertfall ikke Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hva skjedde med det forumdriftede prosjektet som skulle bli en kulturo arvtager, siste jeg husker er at det ble laget et forum til det? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Siste jeg husker er også at det ble opprettet et forum, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det forrige forumprosjektet er midlertidig lagt på is ettersom det kun var meg og Cuneax som stod igjen til slutt. Men det kommer. Snikende. Med et smell. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Vi skal ikke slå oss sammen da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Dere er velkomne til å skrive når vi har fått prosjektet i gang igjen. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Da har vi fått første anmeldelse Anmeldelse av filmen "A Clockwork Orange" Link: http://www.fmtmagasinet.net/2009/10/a-clockwork-orange/ Kommenter gjerne Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 ser kult ut det der. Var noen skriveleif la jeg merke til, som du bør fikse. "For" istedet for "får" "gjeldende" istedet for "gjeldene". District 9 annmeldelsen var veldig bra Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Skal be Dennis se på det, fint at du sier ifra Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Det er en del skrivefeil, som compo.. la merke til, og dette er noe dere bør luke ut. Ellers greie anmeldelser av både District 9 og A Clockwork Orange. Og jo, hoveddelen av anmeldelsen er god, men måten både innledningen og avslutningen er skrevet på, ødelegger flyten i teksten. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Da er vi offisielt kommet ordentlig igang --- Mvh Ole M Svendsen FMT Magasinet Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hva skjedde med det forumdriftede prosjektet som skulle bli en kulturo arvtager, siste jeg husker er at det ble laget et forum til det? Det er nedspammet med reklame Til dette prosjektet; hvor mye erfaring/kunnskap krever dere? Jeg har liten erfaring som skribent, men må jo begynne en gang. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Egentlig så er det bare å prøve seg, skriv en artikkel eller en anmeldelse og send den til oss, så ser vi hva vi syns Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Sendte en liten søknad, men jeg kan godt skrive en anmeldelse av en film og sende den til dere om det er ønskelig? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 For å slippe forvirring så kan du lese det i mailen jeg sendte deg Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Da skal jeg velge ut en film og prøve å skrive en så god som mulig anmeldelse av den. Lite spørsmål: "(bruker [dice1-6] i wordpress)". Hva vil mener du med terning i wordpress? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Vi bruker WordPress til å publisere, og vi har lagt til en kode som lager en boks med et terningskast http://www.fmtmagasinet.net/2009/10/district-9-annmeldelse/ Se nederst her så skjønner du nok (det er [dice5] i redigeringen av anmeldelsen) Endret 12. oktober 2009 av AlecTBM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå