ole_marius Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hallo Etter at kulturo.no ble nedlagt i desember 2008 har det vært et tomrom for et lignende norsk magasin. Jeg, Alexander Frøyseth og Ole M Svendsen savner et slikt magasin, og har derfor startet prøveprosjektet Fmt Magasinet. Fmt står da for Film, Musikk og Tegneserier. Fmt Magasinet skal være en arena for gode artikler og anmeldelser ang film, musikk og tegneserier. Vi søker til dette prosjektet gode skribenter som ønsker å være med på å lage Norges fremste magasin ang film, musikk og tegneserier. Dette er for nå et frivillighetsprosjekt uten profitt, og vi står derfor uten mulighet til å kunne lønne i form av penger. PS. Evt inntekter vil gå til drift av siden. Siden er operativ og klar til bruk, Endringer er selvfølgelig mottakelig, og den nåværende side er kun en midlertidig løsning til vi har kommet skikkelig i gang. Så hvis du er en person som liker å se film, høre på musikk eller lese tegneserier, samt har en sterk penn ta kontakt med oss på [email protected] Link til siden: http://www.fmtmagasinet.net Vennlig hilsen Ole M Svendsen og Alexander Frøyseth Moderato Cuneax har gitt oss tillatelse til å opprette flere tråder av denne typen i alle underforumer i kultur angående film, musikk og tegneserier om en moderator eller brukere reagerer på spam Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det gjør ikke noe for førsteinntrykket at dere i hvertfall hadde klart å poste en og annen post før dere søkte etter flere skribenter.. Det som ligger ute nå vekket ikke skrivelysten i meg ihvertfall. Ideen er god, men trenger mer jobb enn å kunne installere Wordpress. Prøv igjen når dere faktisk er igang, så er det ikke umulig at det kan være interessant. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Selve designet er hentet fra wordpress, men igjen så er selve linken en helt egen side. Og hvis du har tatt deg tid til å lese så står det at dette er en midlertidig fase. Og hva mente du egentlig med å poste en og annen post? ---- Mvh Ole M Svendsen Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Drix1: Hvis jeg skulle laget noe bedre fra bunnen så hadde vi ikke kommet i gang før en gang ut på nyåret. Man kan ikke henge seg i hvordan en side ser ut når vi prøver å sparke noe igang, er ikke noe fan av ferdige løsninger selv, men av og til så trengs det i oppstarten. Hvis dette prosjketet blir noe av så vil naturligvis nettsiden bli byttet ut. Og jeg håper at folk som har lyst til å få noe sånt som det her igang ikke snur i døra så snart de ser et wordpress design. Ellers så er du ønskelig velkommen til å bidra hvis du skulle tenke over det Mvh Alexander Frøyseth Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det er ikke bruken av WP jeg kritiserer, for jeg er stor fan av WP selv og har brukt det i mange år. Å lage noe fra bunnen av idag er nesten bare å kaste bort tiden ettersom det finnes så mange bra løsninger idag, og WP er absolutt en av dem, så det er et bra valg. Designet er også helt ok, men det blir litt rart at dere er flere som holder på med dette, men dere har ikke fått skrevet et eneste innlegg.. Skal dere ikke skrive noe selv? Er det meningen at det skal være kun brukerdrevet så er det også greit, men det virket på meg først som dere selv hadde interesser rundt temaene og ikke bare ville være webmastere for en fremtidig side. Når man søker skribenter så forventer man som bidragsyter at det ihvertfall ligger noen poster innen hvert tema som kan sette noen føringer for hva dere er ute etter. Er det anmeldelser eller artikler? Ny musikk/film/serier, eller gamle klassikere? Film noir eller norske kalkuner? Techno eller klassisk? Donald eller From Hell? Men det var ikke for å klage jeg kom hit, se heller på det som noen tips, eller bare la det gli forbi.. Bra tiltak! Gleder meg til å se hva det blir til. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Grunnen til at vi ikke har laget noen anmeldelser er at jeg og Alex ikke er gode til å skrive selv øg ønsker at noen kyndige kan ta på seg den jobben. Vi har også et ønske at om x-antall måneder vil HW-nettverket være interessert i FMTM og ønsker å overta og drive siden, men inntil den dagen kommer ønsker vi å rekruttere så gode skribenter som mulig --- Mvh Ole M Svendsen Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ja jeg skjønner hvorfor folk kan skeptiske når det er to stykker som kun driver siden uten å gjøre noe mer, men heldigvis så skremmer ikke dette bort alle sammen, så vi har fått noen henvendelser nå. Jeg ønsker alle som kan tenke seg å være med om å sende en mail. Alexander Frøyseth Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Nå begynner vi å komme igang, men det er bare film skribenter vi har fått tak i Trenger sårt skribenter som skriver om musikk og tegneserier Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Da var første musikk artikkel ute http://www.fmtmagasinet.net/2009/10/def-le...-musikkarkivet/ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ikke ta det personlig, men etter å ha brukt ca. 5 sekunder (helt alvorlig, ingen språklig overdrivelse) ser jeg at dere burde foreta en språklig oppvask. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Skal nok få fiksa det, og jeg tar det ikke personlig;) Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Ikke ta det personlig, men etter å ha brukt ca. 5 sekunder (helt alvorlig, ingen språklig overdrivelse) ser jeg at dere burde foreta en språklig oppvask. Know, kan egentlig ikke skrive artikler, men siden det var så lite inaktivitet i uken som var måtte jeg skrive noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå