crazym Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Heisann... Lurer på oppsett på følgende: Har en stasjonær XP maskin som er tilkoblet trådløst nett. Det jeg gjerne vil, er at jeg deler ut denne tilkoblingen via nettverkskortet som står i maskinen. Så kobler jeg kabel til en switch og kan ha andre enheter på nett via kabel. Kan dette la seg gjøre ? Hvis så, hadde det vært konge med en liten beskrivelse.. Har forsøkt det meste her nå føles det som Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Prøv å gå inn på nettverkstilkoblinger i kontrollpanelet. Marker den trådløse og trådtilkoblingen, høyreklikk og "Opprett bro". Gjør du det rett skal det se ca. slik ut: Endret 4. oktober 2009 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Merk koblingene du vil ha forbindelse imellom i nettverksenheter, høyreklikk og velg opprett bro. Lenke til kommentar
crazym Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Og der fikk jeg det til å fungere også Men, hvis andre har gjort det samme. Opplever dere mer ustabilitet ? Lenke til kommentar
crazym Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Btw: Jeg fikk det til gjennom å IKKE velge bro. Jeg kjørte sharing på trådløs kobling, og den satte opp instillinger på nettverks kortet (lan). Også kunne jeg bruke motta automatiske instillinger på enhetene tilkoblet switchen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå