hopeless22 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Hei Har sett en kul jakke jeg ikke vet hvor jeg får kjøpt, eller hvilket merke det er! Er litt sånn "sailor"-look på den. Den er todelt hvit/rød, hvit den øverste halvparten og rød den nedre halvparten, med tydeligvis en refleks på hvertfall høyre skulder, muligens flere steder også. Så for meg at det var f.eks. Helly Hansen, men har ikke funnet den der.. men mulig det er det alikevel ;o Noen som har tips og / eller vet hvilken jakke jeg er på jakt etter? På forhånd takk! Endret 4. oktober 2009 av hopeless22 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Henri Lloyd regner jeg med. http://www.henrilloydonline.com/web/product.php?prodID=477 Endret 4. oktober 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 HH og Henri Lloyd har vel begge ganske like jakker, men huff. Kom en tur ned til Nydalen, mer spesifikt BI, så får du se den Lenke til kommentar
hopeless22 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Henri Lloyd regner jeg med. http://www.henrilloydonline.com/web/product.php?prodID=477 Eller så var det Henri Lloyd ja, mange takk Lenke til kommentar
hopeless22 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Noen som vet om noen steder i Vestfold de har denne om dagen? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Prøv Pers Garage i Sandefjord. Såvidt jeg vet fører andre butikker som Herholdt Andersen, Bogart og Wærners Båtbu bare Musto, Helly Hansen og Pelle P men så HL-jakkene på Pers i sommer Dog kan det hende at Pers ikke har den nå i og med at det først og fremst er en klesbutikk, i forhold til Herholdt Andersen og Wærners. Kan hende noen i Horten eller Larvik har, men det skal jeg ikke si for sikkert Lenke til kommentar
WASD Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Har/hadde vel Henri LLoyd jakker på Rolfsen i sommer, men kan hende det bare var den mest vanlige av dem alle. Lenke til kommentar
hopeless22 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Har/hadde vel Henri LLoyd jakker på Rolfsen i sommer, men kan hende det bare var den mest vanlige av dem alle. Mulig jeg leser galt, men Rolfsen har besøksadresse i Stavanger?! Det er da ikke i Vestfold.. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 ER roflsen i tønsberg, ligger ved Hifiklubben tror jeg, eller soundgarden. Fant det ikke på noe kart akkurat nå, men det er roflsen i tønsberg. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Rolfsen Herremote Tønsberg Storgaten 43, N-3126 Tønsberg Telefon: +47 3331 8150 Lenke til kommentar
hopeless22 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Rolfsen Herremote TønsbergStorgaten 43, N-3126 Tønsberg Telefon: +47 3331 8150 Mange takk. Vet du om de har den jakka inne? Ellers får jeg bare ringe! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Rolfsen Herremote TønsbergStorgaten 43, N-3126 Tønsberg Telefon: +47 3331 8150 Mange takk. Vet du om de har den jakka inne? Ellers får jeg bare ringe! Ring du jeg bare googlet, har aldri vært der. Lenke til kommentar
hopeless22 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Rolfsen Herremote TønsbergStorgaten 43, N-3126 Tønsberg Telefon: +47 3331 8150 Mange takk. Vet du om de har den jakka inne? Ellers får jeg bare ringe! Ring du jeg bare googlet, har aldri vært der. Hehe, okei Takk anyways. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Om du skal bruke den som seiljakke vil jeg heller anbefalt en Musto jakke. Lenke til kommentar
hopeless22 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Om du skal bruke den som seiljakke vil jeg heller anbefalt en Musto jakke. Skal ikke det gitt Men takk for tipset. Noen som VET om noen steder de har den i Vestfold / Nedre Telemark? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Bogart og Herholdt Andersen i Tønsberg har Musto! Det er vel større sansje for å finne den hos Herholdt Andersen hele året rundt i og med at de er en båtbutikk. Bogart fører dermed klær som hovedområdet, og har kanskje ikke denne på høst/vinter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå