artigper Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Hva er forskjellen på disse??? :-? Lenke til kommentar
cc Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Det heter vel SE, ikke "es". Forskjeller: Utseende, og et par spill. Nyere firmware på t310. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Flere polyfoniske ringetoner og nyere software. Dette gjør jo at t310 er et bedre valg. Ellers er prisen noe lavere..... Lenke til kommentar
GlaZø Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 t310 har vel "litt" bedre desing og da.. jeg spurt en kar på space world han sa : " det er bare desingnet som er forskjellig".. Hmm sikker på det sa jeg.. Ja sa han.. Så ramset jeg opp et par forskjeller og da tilbøy han meg en jobb he he Lenke til kommentar
eivindkn Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Teknisk sett er det vel ikke så store forskjeller..... T310 er litt lettere og mindre og har ikke voicememo. Standby tid er den samme, hovedfunksjonene er de samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå