marti9 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hallo. For et par dager siden prøvde jeg å installere et Vista-tema på min XP. Jeg følgte instruksjonene som fulgte med: installerte to filer, for deretter å restarte. Men når dataen hadde restartet, og skrivebordet kom fram var det ikke noe Vista-tema der. Tvert imot; det var skiftet til Windows-standardstil. Deretter prøvde jeg å skifte tilbake til temaet "Blå energi", som jeg brukte før jeg prøvde å skifte. Men då kommer dette opp: Og når jeg deretter trykker på "Lukk melding" kommer dette vinduet opp: Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å få bort den kjedelige Windows-standardstilen? Finst det noen måte å få tilbake de gamle temaene, eller kan jeg kanskje installere nye temaer? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Kanskje noe her hjelper: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1025295&hl= Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Kanskje noe her hjelper:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1025295&hl= Ikke helt det samme problemet, men ganske likt. Jeg prøvde å laste ned shell32-filen, men den finnes fra før, og kunne ikke erstattes. Denne karen fikk jo også løst problemet ved å formatere datamaskinen, men jeg har mange viktige filer på min, og vil derfor ikke gjøre dette. Andre forslag? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Prøvd programmet som det står om der? Og det er jo mulig å ta backup av viktige filer på datamaskinen Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Prøvd programmet som det står om der? Og det er jo mulig å ta backup av viktige filer på datamaskinen Ja, har prøvd programmet. Har samme problem som du hadde: det fryser. Og ja, tror nok jeg må begynne med backup snart Men er det noen her som vet om andre måter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå