Gjest Guest_anonym_* Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) hei jeg møtte for et par uker siden en fyr fra østlandet, jeg selv er fra sørladet så det er noen timer reising lixm. jeg hadde snakka med ham på msn og tlf, og vi har en felles kamerat og.. så jeg visste at det ikke var noe "sykt" jeg reiste opp til. men her kommer greiene da.. jeg er en jente som VIL tenke frammover.. jeg vil begynne å bygge fremmtid med en annen person. han er en veldig snill person.. virker veldig respektfull, jeg liker hans personlighet veldig godt.. men han røyker hasj.. MYE.. først mente han sånn et par ganger i uka.. så var det annen hver dag.. så var det hverdag.. men kun kvelden.. å så nå når jeg var der oppe var det "mornings" så var han mer eller mindre klar sånn ca 4-6 på kvelden så begynte "nattings" som varte fra 6 til vi såv.. dvs. han var fjern 98% av tiden jeg var der. vet det er kansje litt optimistisk.. men jeg hadde jo håpa at når jeg var der så hadde han ikke hatt "behov" for det.. snakka med han etterpå å han var skuffa over at han var så mye fjern.. han sier seg enig i at han er avhengig at d er teit.. unødvendig osv.. men det er visst en DEL av ham.. mener han da.. men han prøver å ta vare på den edrue delen av seg og.. men den detter jo egentlig vekk.. ser han selv og.. han har ikke råd eller mulighet til å røyke så mye som han gjør.. han låner penger, smugrøyker osv. å så ting nr 2... SEXEN =P han er UTROLIG lite utstyrt.. hvor mye betyr det egenglig? det betyr en hel del for tilfredstillelsen hos oss jenter... klue er at han var J*velsk god til å *ingre.. så han klarte kompensere med det.. men hvordan er det å ha en slik fyr i di neste 60 årene lixm? men alikevell så må du ha den samtalen med "du er rett å slett for liten".... men være så snill.. diskuter =) Endret 4. oktober 2009 av Juliess Forbedret emnetittel Lenke til kommentar
Personvern Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Foreslå å kutte ut røykingen? Virker da som vedkommende har lyst til å slutte. Kanskje ikke akkurat lyst, men han innser at røykingen ikke bare er positiv. Vedrørende størrelsen så er vel ikke det alt? Virker da som om han kompenserte for dette ganske betraktelig. Bare det å ha hverandre er gull verdt spør du meg. Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_* Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 han vil fortsette slik i hvertfall et år til.. han forstår at han bør slutte å at d ikke er bra for han.. MEN han mener at det er en stor del av han å det er lixom det han å hans kamerater gjør.. jeg er optimistisk å tro at jeg kan få ham til å slutte.. men jeg er fast bestemt på at han skal gjøre det for seg.. ikke for meg.. jeg vil aldri komme i veien for noens liv.. jeg kunne aldri vert så stygg å latt strl. være grunnen til et breakup eller nos.. men begynte å tenke på hvor mye det betyr osv.. å om det betyr noe... å når du er på "dating" stadie så kan du jo velge å vrake i di mulige som viser seg.. du forstår litt hva jeg mener? så har du avstand.. noen må flytte... osv.. Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Kan jeg spørre om størrelsen til han? Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_* Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 heh... tykkelsen til en ringefinger og 6-7 cm.. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Angående størrelsen så er det nok ikke mye dere kan gjøre med det. Det beste forslaget jeg kommer på er vel leketøy og tungetrening Når det kommer til røykingen så er det helt klart at han er på god vei til å bli hardbarka narkis. Ingenting er sunt i store mengder, og når han røyker så ofte som han gjør så vil hasjen ikke gjøre han høy lenger om ikke lenge. Da vil han sannsynligvis søke noe sterkere. Det kan egentlig sammenlignes litt med sjokolade. Det er kjempegodt, men om du spiser flere plater hver dag blir du ikke bare feit, du blir tilogmed lei. Da ser du etter noe nytt for å tilfredsstille sukkerhungeren. Moderasjon er nøkkelen. Om han har lyst å røyke så burde han få lov til det, men om det går ut over deg og andre rundt han så har han et problem. Om han er fjern hele tiden når du ser han en sjelden gang i blant så bruker han for mye. Om han ikke ser det selv så er det ikke mye du kan gjøre, for det er utrolig vanskelig å få noen til å slutte med noe de ikke ser som et problem. I verste fall innser han det for sent, og klarer ikke å slutte\kutte ned på egenhånd. Du må bare prate med han, få han til røyke bare i sosialt lag, helst når han ellers ville drukket. Vil han ikke eller om han ikke ser at han har et overforbruk så er det bare å gå fra ham med en gang, for det blir ikke bedre med tiden. Edit: glemte å si, sexen blir bedre med tiden, om dere orker å prøve og forbedre dere, gi hverandre tips osv Endret 4. oktober 2009 av Hamnli2 Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_* Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 han og hans venner et helt i mot å ta andre ting.. di har verken prøvd.. eller "kommer til å prøve" så jeg ser ikke på det som problem enda vertfall.. strl. mener ikke jeg heller skal være et problem.. vi er begge lekne å liker å leke med vår sexualitet.. så det kommer nok bare til å bli intressangt =) jeg har veldig lyst at det skal funke. jeg vil at han skal slutte å at vi kan få en fantastisk fremtid.. men tenkte samme med xen (han hadde sinneproblem, kje dop) men jeg måtte gi opp etter 3 år. vet ikke om jeg orker alle problemene igjenn.. hvorfor ikke bare gå for et problemfritt forhold for en gangs sjuld.. men hvor er di?? =P å jeg har et behov for å hjelpe folk å slikt. å ingenting hadde følt meg bedre enn om jeg konne gitt han et nyktern å bedre, lykkelig liv =) Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Vel, akkurat det har vel absolutt alle kjærestene til en misbruker tenkt siden vi begynte å gå på to bein. Dessverre er det sjeldent det funker. Jeg hevder ikke at alle som røyker hasj blir knallnarkiser, men om han røyker flere om dagen så er han på god vei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 å så ting nr 2... SEXEN =P han er UTROLIG lite utstyrt.. hvor mye betyr det egenglig? Det er jo noe du må finne ut, hva det betyr for deg. Har dere prøvd å ha sex, altså hvor han har vært inni deg? Klarte han å tilfredsstille deg da? Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_* Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 ja har prøvd.. å nei kan nok ikke si det.. =P men altså det er jo mye mer med sex enn bare "p*kk i f*itte.. å vi kan ta min org*sme før eller etterpå.. å han hadde jo ikke akuratt noe problem med å komme med normal sex.. =P Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 mitt råd: det er mange fisk i havet. Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_* Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 sant d og.. men jeg er så redd for at jeg lar "the one and only" gå... føler lixm. alle bør få en fair sjanse... men han er ikke vill etter meg heller.. han har vert brent nå netop å spiller derfor "kostbar" funker egentlig bra for meg for jeg liker å være den som springer i stede for den som skal stå å se på.. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 jaja, det du gjør da er at du spør han om han klarer å slutte å røyke det greiene, klarer han ikke det for deg, så er vel ikke han "the one and only", men hvis han er villig til å slutte å røyke den dritten for deg, så er vel det nok så fint, og du burde drite i det lille utstyret han har i og med at han bryr seg om deg (håper jeg.) Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Røykingen av hasj er ikke sundt for ham, og heller ikke for deg hvis han røyker når du er i nærheten. Utifra det du forteller, så virker det som om han vil stoppe - men det at han mener at røykingen er en del av ham holder ham igjen fra og stoppe. Hvis du tenker at dette er personen du vil leve med - så burde du snakke med ham om problemet med hasjen. Kanskje det han trenger er støtte for å klare å stoppe? Det vil sikkert være vanskelig siden han har den innstillingen - men det vil sikkert være verdt og prøve. Hvis han ikke klarer eller ikke vil stoppe for din skyld - så får du nesten heller lete etter en ny å tilbringe livet ditt med. Det vil ikke være sundt for deg å tilbringe resten av livet med en som er avhengig av narkotika, og du kan kanskje risikere å havne i fellen med å begynne å bruke det selv. Hvis han klarer å stoppe og røyke og dere vil bli sammen så burde du nesten legge tankegangen om lite utstyr til side. Et forhold handler mer enn kun om sexen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 sant d og.. men jeg er så redd for at jeg lar "the one and only" gå... føler lixm. alle bør få en fair sjanse... men han er ikke vill etter meg heller.. han har vert brent nå netop å spiller derfor "kostbar" funker egentlig bra for meg for jeg liker å være den som springer i stede for den som skal stå å se på.. Det finnes ingen "the one and only". Kven ein havner saman med til slutt er totalt tilfeldig, det kunne like gjerne vore ein anna person. Det finnes ørten fiskar i havet, ein god del av dei har potensiale til å være "the one and only". Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 heh... tykkelsen til en ringefinger og 6-7 cm.. Erigert? Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Fjern 98% av tiden og har ikke lyst å slutte, selv om han ser det ikke går så bra? Trenger ikke diskutere resten av problemet, dette er et tapsprosjekt. Kommer jo til å faile på alle krav og ønsker du kommer til å stille etter hvert. Bruker all tid og penger på å røyke: Jobb... fail. Barn... fail. Leilighet... fail. Men kommer til å beholde sine røyke-venner. I verste fall prøver du også en dag.. så er dere to. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Se bortfra det at hodet ditt tenker "han røyker hasj" eller "han er fjern". Hvordan er han å være med i de 98 prosentene du er med ham? Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_* Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 han er fantastisk =) jeg elsker hans personlighet =) men det jeg nesten er litt redd for, er at jeg forelsker meg i han når han er fjern.. har har to sider.. fjern og edru.. jeg kjenner han ikke som edru.. jeg kjenner han som fjern.. dvs, litt lat, veldig eventyrlysten, kreativ, vennlig søt osv =) veldig gode sider.. men jeg vil jo ikke ha han fjern.. =P sikker et dilemma for di fleste som kjenner noen på dop=P ps. ja erigert.. men det er ikke noe problem.. vi har fantastisk sex =) Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Du har aldri møtt\snakket med han når han ikke er høy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå