MilKman' Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Heihei Jeg kommer ikke inn på mailen (hotmail) min når jeg logger inn med riktis passord og ID. Da trykker jeg på "Forgot your password?". Så påstår de faen meg å sende informasjon om hvordan jeg skal resete til den mailen jeg har glemt passordet på?! HVa faen slags logikk er det? Noen som har hatt samme problem men skjønnt hvordan det skal fikses? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Når du registrerte deg på hotmail skrev du inn en "alternativ email" vil jeg tro. Du har ihvertfall oppgitt en eller annen mail, for selv om hotmail er helt retardert, er det ikke SÅ ille (håper jeg). Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Men på den tiden hadde jeg jo kun ÉN e-mail, altså den første e-mailen min. Jeg skjønner seriøst ikke hva som renner gjennom huet til de som lagde det forbanne dritopplegget.:' ( Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Så du er en av de! The chosen one's! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå