Gå til innhold

Warhammer Online: Hvilke Class skal jeg velge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Har akkurat kjøpt meg Warhammer Online, men vet ikke helt hvilke class jeg skal være.

 

Det står mellom Squig Herder, Choppa og Black Orc.

 

Kunne dere gitt meg litt argumenter for og mot disse classene?

 

Gjerne litt informasjon også :D

Selv liker jeg ranged veldig godt og ville valgt Squig Herder. Syk dps, god CC/kite - perfekt for litt solo spill.

 

Choppa er så og si avhengig av healers, men har du det er det en VELDIG moro class å spille. Og så er jo melee dps relativt overpowered i WAR. ^^

 

Black Orc har en ganske interessant class mechanic, men er lite spilt av en grunn. Litt svak class.

 

Du kan også vurdere Black Guard. Chosen er kanskje best av tank classes, men mengden Chosens gjør den litt tam - spesielt med en så utrolig kjedelig class mechanic.

Lenke til kommentar

Vel. Warhammer blir jo også gjerne kalt rdpshammer, så hva som er "overpowered" kan vel diskuteres.

 

SH: Som Strekjaeden sier er SHs gode kitere, har bra DPS og er jevnt over en balansert klasse. Spiller selv en slik som main. man har ofte fordelene med at man blir oversett i store kamper, men det er en forutsettelse at man vet å plassere seg lurt. (og ja, man kan også bli oversett av egne healere :p)

 

Choppa: Har du en pockethealer/god gruppe å spille med er disse gøy, god DPS, men i og med at du er mdps, dør du ganske fort om ikke du har overnevnte.

 

Black Orc: Jevnt over ok tank, bra defensive, ikke så bra offensive tank. Har en litt restriktiv class mechanic, som gjør at du må først bruke en skill for å "åpne" neste skill som er bedre. Dette betyr at du ikke hele tiden har alle skills tilgjengelige når du måtte ønske det. Dette er tanken som kan få høyest Block ratio i spillet. Disse var veldig gode tidligere, men ble nerfa for noen patcher siden, og derfor ser man ikke så mange av disse i forhold til f.eks chosen (som nok er den beste tanken i spillet).

Lenke til kommentar
Tusen takk for svar!

 

Har da bestemt meg for å være SH.

 

Kunne dere fortalt meg litt hva jeg burde gjøre i starten og litt ut i spillet?

Eneste jeg er interessert i nå er PvP, så om jeg hadde laget en ny char hadde jeg queuet for Scenario (battlegrounds) fra level 1. Men som helt ny spiller er det absolutt verdt å sjekke ut PvE om du er interessert i storyen. Du kan gjøre begge deler, selvfølgelig. :]

 

 

 

Melee train > rdps train

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...