Gå til innhold

Nokia 3650 eller Sony Ericsson p800

Anbefalte innlegg

Jeg valgte 3650 fordi den er billig, enkel i bruk, java, p. ringetoner, liten (Sammenlignet med P800, INGEN andre telefoner) og jeg gjerne vil holde den ene hånda fri når jeg skriver/bruker fonen... Er mer enn storførnøyd med denne... Større og bedre minne utvidelse er det på den enn P800 oxo.. Jeg villi valgt denne, OG DET VAR DET JEG GJORDE :woot: !!!

MEN det er DITT valg, ikke MITT... Stikk innom Commit og be om å få prøve begge telefonene.. Da får du sjekka hvordan de funker..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går helt fint å bruke p800 med en hand :yes: Det er bare til å bruke tastene (jeg gjorde det nå for å teste, har ikke testet den slik før nesten)

Det er like lett som å skrive på vanlig mobil. På p800 går det foresten ann å skrive på tre forskjellige måter:

1. Vanlig (skrive som på vanlig tastatur)

2. PDA (formet som pc tastatur)

3. PDA (mobilen kjenner igjen handskriften din, og gjør det om til "vanlige" bokstaver, tall og tein)

Det er så stor skjerm at på en melding er plass til ca.700 tein med den minste skriftstørrelsen og ca.450 tein med den "normale" størrelsen (over hele skjermen) Du trenger ikke å bla på noen av meldingene dine, noen gang (hvis ikke de er veldig lange da)

Lenke til kommentar

Men jeg må bare si at selve tastaturet på p800 er en stor vits. En skikkelig billig-løsning. Dersom man ikke trykker hardt og nøye på knappene kan det hende de ikke reagerer.

Man kan dog fjerne hele skiten og kun bruke touchscreen, men da forsvinner jo hele "enhånds-bruken"

Lenke til kommentar
Men jeg må bare si at selve tastaturet på p800 er en stor vits. En skikkelig billig-løsning.

Vet. Første jeg tenkte når jeg prøvde den. Jeg hadde tenkt å kjøpe P800 rett etter jeg så den siste Bond filmen, virka nice og grei. 3650 hadde jeg også ett øye på. Jeg personlig trenger ikke PDA, så hvis du skal se på P800 som en ren mobil, synes jeg den blir teit med tastene. Min 3650 (som er ca. halvparten så billig) har mye deiligere taster og er utrolig digg og går kjapt som det å skrive melding eller hva du skal når du er vant til det.

P800 som PDA/Mobil er utrolig tøff ; Synes det er digg å skrive med pennen :yes: BTW, pennen virker også noe billig synes jeg, noe Tupperware greier, men er funkbar. :lol::p

Lenke til kommentar

btw, kjæresten min skal kvitte seg med 3650en sin, pga hun skal ha Nokia7250 / Panasonic GD87 (en av de). Har du en av mobilene kan du jo bytte med henne eller kjøpe den hvis du er interresert. Den er helt strøken da. Selger pga. hun driter i Symbian osv. og vil ha en liten mobil :lol:

Lenke til kommentar

dere sier at p800 er større enn 3650, 3650 er faktisk endel lengre enn p800. den er også litt tykkere. p800 er dog litt bredere, samt veier litt mer (148g uten flip).

anbefaler p800 på det sterkeste! har hatt 3650 i et par dager, og det er/føles ut som en skikkelig billigtelefon sammenlignet med p800'en.

dessuten har 3650 kun mono output, skikkelig sjipt hvis du tenker og bruke telefonen som audio spiller (mp3, ogg osv)

Lenke til kommentar

dessuten har 3650 kun mono output, skikkelig sjipt hvis du tenker og bruke telefonen som audio spiller (mp3, ogg osv)

Jeg pleier å bruke Discman/Minidisc når jeg skal høre på musikk jeg.. Hvis jeg ueheldigvis skullle glemme en av disse hjemme og MÅ høre på musikk, da klarer jeg meg med monolyd... Men det er MIN mening...

EDIT: Skrivefeil

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...